N-am renunțat! Doar… n-a fost să fie…

Bună seara, suflete frumoase! N-am mai scris pe blog de ceva timp… N-a fost nici cu voie, dar nici fără de voie…

Îmi propusem să particip la SuperBlog 2015… Mă ținusem bine pentru câteva probe, cu note bunicele… până… într-o zi când mi-a jucat curentul feste (eram undeva la țară)… iar în următoarele zile m-a lăsat și internetul… Și cum aparent, încă suntem în Evul Mediul, remedierea problemelor s-a făcut după alte cîteva zile…. Așa că am pierdut termenul limită la vreo 4 probe și nu prea am mai văzut sensul continuării competiției. Atât cât a fost, însă, mi-a plăcut tare mult! A fost și este un exercițiu foarte fain de imaginație! Mult succes în continuare celor care au rămas încă pe baricade, o să vă urmăresc din umbră!

În altă ordine de idei… Literaturapetocuri.ro și Editura All mi-au făcut o surpriză minunată, câștigând la concursul organizat de aceștia romanul „Anul în care te-am întâlnit” scris de mult iubita Cecelia Ahern. În curând veți regăsi recenzia pe blog.

Cei care nu mă urmăriți pe facebook, mă găsiți pe pagina cu numele blogului https://www.facebook.com/NavigandPrintreSuflete/. Postez mai des pe acolo! Veți găsi printre postări și clipulețe funny, citate interesante, imagini frumoase din natură și nu numai, chiar și fragmențele scrise de mine.

Cei care îmi străbat blogul zi de zi… ce v-ați mai dori să găsiți la mine?! Să scriu mai multe recenzii? Să mă axez pe cărțile de la editurile române sau pe romanele străine ce poate niciodată nu le veți regăsi pe rafturile librăriilor românești?! Mai doriți fragmente/povești scrise de mine? Sau poate doriți mai multe informații din lumea literară – lansări, oferte la diverse edituri, concursuri literare?

Sunt aici și vă aștept sugestiile!

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

