Alegeri dificile… destinul meu… sau al lui Moony?! Mad Potion e răspunsul!

– Star!

– Hmmm…

Bum! Bum! Bum!

– Star! Star!

– Hmmm?!

– Tu n-auzi?! Star! Știu că ești aici! Deschide ușa asta nenorocită!!

Off… Ce bine și liniște era în camera mea… „Hot ‘N Cold Potion” era atât de interesantă…!! Ar trebui să mă ridic și să-i deschid lu’ ciufa aia de Sunny mai repede că cine știe în ce boroboață mă mai bagă.

– Star! Oh, mărite Anif! Ce ți-a luat atât?!

– Hai Sunny, zi mai repede! N-am timp de aiurelile tale!

– Bine, bine! Vreau „Fireworks”!

Încep să râd necontrolat.

– Păi dă-i bătaie! Te opresc eu?! Cred că Nighty are unele.

– Oh, toanto! Nu artificii! Poțiunea! Știu că poți s-o faci! Am văzut efectul pe Kitty și Dice!

Witch-Wallpapers-5

– Sunny! Imposibil! M-am jucat doar! În plus, ei sunt animale. A fost ceva nevinovat!

– Nevinovat pe naiba! Știu că tu aveai alte planuri pentru poțiune, dar nu ți-a ieșit. Te-ai mulțumit ca animalele voastre să se placă ca să ai scuza de a vă vizita mai des.

Of, Mărite Anif! Ce mai aberează toanta asta!

– Sunny, n-am avut niciun plan! N-am ajuns în halul ăsta să am nevoie de poțiuni magice pentru a face ca un băiat să mă remarce sau să se îndrăgostească de mine. Da, am făcut poțiunea, dar strict pentru animale pentru că altfel Dice risca să ajungă în stomacul lui Kitty! Și nici n-am făcut-o de capul meu. Doamna Iania mi-a dat ideea.

– Și?! Fă-o pentru mine! Trebuie s-o faci! Altfel, mâine pe vremea asta, toată școala va afla adevărul despre tine!

– Ce adevăr?! Iar aiurezi?!

– Ia-mă peste picior cât oi vrea, dar știu că tu vei fi conducătoarea Vrăjitoarelor Demonice și vei distruge lumea noastră… Cum crezi că vei mai fi privită apoi pe aici?! Vei mai avea viață?! Gândește-te că mai ai 4 ani de stat aici! Și nimeni nu te va putea ajuta!!

Ăsta e sfârșitul, cu siguranță! Poțiunea sau eu?! Schimbarea destinului altei persoane sau al meu?! Știu… se presupune că fac parte din vrăjitoarele demonice… se presupune că voi face mult rău… că voi schimba destinul întregului popor vrăjitoresc… Încă 4 ani de liniște și ce-o mai fi pe urmă sau să-l fac pe un băiat să se îndrăgostească de toanta de Sunny?! Off… până la urmă, există fete mai rele și mai urâte decât Sunny… Iar dacă se presupune că am inima neagră, de ce să nu-mi îmbrățișez de acum destinul?! E un preț mic de plătit pentru un asemenea secret…

– Bine, Sunny! Îți fac poțiunea… Pentru cine o vrei?!

– Moony!

Oh, Mărite Anif! De ce tocmai lui?!

– Bine, Sunny… Ți-o aduc mâine la cursul de Ierburi Magice…

– Așa să faci! Altfel… știi ce te va aștepta…

Se întoarce pe călcâie și pleacă trântind ușa cu așa putere că Kitty sare speriată în spatele meu.

– Shhh, Kitty… Va fi bine… Asta e… Așa se mai întâmplă uneori în viață…

Închid ochii și respir încet, încercând să mă calmez. După cinci minute, reușesc să-mi fac curaj să mă apuc de treabă… În definitiv, nu e ca și cum aș avea încotro… Am nevoie și de ajutorul prietenilor mei…

Le trimit mesaje prin Kitty.

„Perry, te rog adu-mi și mie două aripi de țânțar de Mexic și un pic de rouă de bujor. Ah, și vanilie mexicană! Grăbește-te, te rog!”

„Katy, 2 grame de praf de oase de la pasărea elefant, chihlimbar, mosc și vanilie Bourbon de Madagascar! Urgent!”

colored+magic+potions+in+glass+bottles

Nu aștept. Știu că vor veni în grabă. Întrebările vor veni când vor ajune aici. Așa că trebuie să mă grăbesc să încep poțiunea. Oricine știe că o dată începută prepararea unei poțiuni, nimeni și nimic nu o poate opri. Un blestem neștiut se va abate pe cel care abandonează poțiunea pe jumătate făcută.

Îmi scot cupa mov. E suficientă pentru prepararea unei poțiuni cu atât de puține ingrediente. Va fi o sticluță mică de parfum amețitor. Moony se va îndrăgosti pe loc. Dar nu de mine…

Îmi trebuie multă vanilie Tahitiană. Adaug șase petale de iasomie și patru aripi de pește-fluture. Un pic de nor de furtună.

Stuck on a rollercoaster
Can’t get off this ride.

Amestec ușor…

Intră Perry cu ingredientele cerute… E livid când vede că deja am început poțiunea… Știe că nu mai poate face nimic…

potion

Le iau și le adaug în cupă…

Like an apple hanging from a tree
I picked the ripest one
And I still got the seed.

Continuu să amestec și întind mâna când o văd pe Katy intrând în cameră… E speriată. O văd. Știe ce fac… Și vede că de data asta e serioasă treaba… nu mai e o joacă pentru Kitty… Probabil crede că o voi folosi pentru mine… Nu mai contează… Oricum, e rău ceea ce fac!

‘Cause there’s a spark in you
You just gotta
Ignite the light
And let it shine.
Just own the night,
Let your colors burst
Even brighter than the moon.
Like a lightning bolt
Your heart will glow!

Se înalță un firișor de aburi movi… Inredientele au început să lucreze… Se amestecă vanilia și câte un element animal din toate colțurile triunghiului iubirii – Tahiti, Madagascar și Mexic. Rouă de bujor, petale de iasomie, un grăunte de chihlimbar,â și mosc de la cerbii moscați pentru o tușă puternică de senzualitate. Un pic de nor de furtună.

300x300-5521.Jpg

„You’re a firework!
Come on, show them what you’re worth
As you shoot across the sky”

Și gata!

Mad Potion Fragrances!

– Star, ce-ai făcut?! Ești nebună?!

– N-am avut încotro… Sunny m-a amenințat că va dezvălui adevărul despre mine…

– Pentru cine vrea? Viața cui o distrugem?!

– Nu distrugeți voi nimic! Eu am făcut poțiunea, eu voi fi de vină! Și… e pentru Moony.

– Ceeeee?!

– Ești nebună?!

– Dar tu îl iubești pe Moony!

– Și orice are ochi să vadă, știe că Moony te place…

Îi aud, dar nu am niciun răspuns… Știu ce sentimente am… Dar pentru totdeauna vor fi închise în inima mea neagră. Moony o va iubi pe Sunny imediat ce va simți aroma poțiunii, iar eu… Eu îi voi privi de la depărtare.

Am pus poțiunea în sticluța mov. I-am aplicat un mini-sigiliu pentru a nu se pierde nici măcar o picătură din ea. Nu vreau alte dezastre în urma mea… Mâine… mâine Sunny va ști ce va mai avea de făcut!

coty_proba-superblog-parfum-katy-perrys-mad-potion1

(Vreți să știți cum se va sfârși isprava lui Star?! Țineți aproape!)

EmM

*Articol scris pentru SuperBlog 2015.

**imagini Google

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Alegeri dificile… destinul meu… sau al lui Moony?! Mad Potion e răspunsul!

  1. Mara zice:

    Tin aproape. Vreau continuareaaaaaaaaa!

    Apreciază

Lasă un răspuns

