Fată frumoasă, îngrijește-mă cu Farmec!

Fată frumoasă,

Te cunosc de când eram amândoi de-o șchioapă… Aveai doar câteva minute de când planeta aceasta a fost binecuvântată cu venirea ta și aveam deja 3 centimetri. Eram mic, creț și negru ca abanosul, nu precum Ileana Cosânzeana a basmelor, ci precum Albă-ca-Zăpada.

Și am crescut precum în basme… împreună… într-o zi câți alții în șapte…

Pe la 6 ani, aveam cam cât tine… Eh, plus minus 10-15 centimetri… Ce pot să-ți spun?! Era o experiență deosebită, dar eram mici amândoi și nu știam să ne îngrijim cum trebuie… Îl aveam doar pe tata, el știa doar să cumpere șamponul de pe raft, eventual și un săpun de casă de la bunica din pod, ne spăla, ne usca și ne pieptăna. Doamne… și ce ne mai pieptăna… El stătea pe canapea și noi în fund pe covor la picioarele lui și ne pieptăna… și ne trăgea… și peria era aspră… și tare… Iar apoi… apoi mă prindea în creștetul capului, sus… sus… sus de tot… bureței cu fundițe și fluturași mă decorau… Era tare frumos, dar ne durea așa răăăuuu după câteva ore…

Am crescut… 6 ani au trecut în zbor… și apoi încă vreo 2… Nu mai eram așa lung. Tu ai crescut mai repede… în înălțime… iar eu… eu scădeam în lungime. Aveai vreo 14 ani, iar eu… eu îți mai ajungeam așa, până pe la fund doar. Tot nu știai să te îngrijești perfect… Foarfeca o mânuia tot părintele, șamponul îl mai schimbai și tu după ce mai vedeai prin reclame la TV sau ce mai citeai printr-o revistă, pe sub bancă la școală. Eram dezamăgit, dar știam că lucrurile se vor schimba… Eram încă mici amândoi.

Însă, ce nu știam și mi-ar fi plăcut să nu aflu niciodată e cât de mari vor fi acele schimbări și prin ce chinuri voi trece doar pentru simpla ta… plăcere?! (Deși… trebuie să recunosc… mi-a plăcut mult de tot roșul ăla ca focul :D)

Revenind la… un an mai târziu… 15 ani – vârsta amândurora… Ai descoperit băieții, cochetăria, machiajul, piercing-urile și… pe frizeriță. Mare încântare – mare. Pe tine, poate și pe mine!! Cu siguranță, nu pe tata! Am plecat într-o zi cu gândul de a mă scurta… Și m-ai scurtat!!! O grămadă!!! Nu ți-a fost milă de mine?! Mai aveam doar nințeluși centimetri, abia abia ți-ajungeam până la umeri cu firul cel mai lung – că deh, suntem cool și ne tundem în scări acum și ne mai și filăm. Iar pe lângă toate astea… mi-ai mai adăugat și câteva șuvițe blonde. Harumph!!

Serios?! Blond?! Așa tâmpă te credeai, nu?! Partea bună…?! În sfârșit ai auzit și tu de doctorul personal al părului – Farmec – produse românești de calitate deosebită. Într-atât de mult ne-au fost lăudate de către frizeriță, că imediat ce i-a trecut șocul tatălui tău, l-am luat de mânuță și am mers la cumpărături. Raportul minunat calitate-preț au transformat brand-ul și gama de produse profesionale pentru păr în preferatul familiei. Un nou membru al familiei ne-a intrat în casă, în suflete și mai ales, în textura mea. M-a ajutat să trec prin multe…

Întâi, a fost șamponul nutrivit. Era folositor tuturor pentru că la fel ca și pielea, și eu, dar și frații mei din această casă, aveam nevoie de hidratare și tonifiere permanentă pentru a rămâne sănătoși și frumoși.

La următoarea vizită la frizeriță am învățat despre vârfurile despicate și așa a intrat în joc serul pentru vârfuri despicate. O aplicare săptămânală ne-a ajutat să ne păstrăm părul hrănit în profunzime, sănătos și strălucitor de la rădăcină până la vârf.

Au mai trecut vreo trei ani cu o rutină simplistă, dar eficace… Eram fericiți pe deplin. Aveam o lungime acceptabilă, eram ondulat și frumos, sănătos, iar băieții adorau să se joace cu mine. Dar… surpriză! Ici – colo, ceva mâncărimi, ici – colo niște chestiuțe albe… Hmm… dap… Din grabă, neatenție sau cine știe ce alt motiv, în excursia aia de o săptămână, ne-am uitat șamponul acasă și am folosit mostre incolore, inodore din hotelurile prin care am stat. Apă diferită, alt șampon și nenumărați alți factori externi mai târziu, ne-am pricopsit cu mătreață. Măcar de data asta ai suferit și tu mai rau! Ne-am schimbat rapid pe șamponul antimătreață; aveam nevoie de rezultate rapide. Am apelat iar la Farmec și am aflat că și în cazul acesta, au dat dovadă de profesionalism. Șamponul a avut rolul de normalizare a secreției sebumului, precum și a ratei de înnoire a celulelor epidermei de la nivelul scalpului, eliminând astfel efectele neplăcute și inestetice ale mătreții.

farmec_superblog_2015

Trecut-au alți ani peste noi și pe la majorat am primit niște jucării noi: placă de îndreptat părul, ondulatoare și alte accesorii care mai de care mai interesante. Ne-am jucat ceva timp împreună, mai am făcut câte o boroboțeață, ne-am tăiat până și breton (ce chin era să-l aranjăm!!). Ne mai ajuta din când în când uleiul nutritiv pentru a ne păstra textura mătăsoasă, dar și serul protector, care a fost o metodă simplă și eficientă de a mă proteja și hidrata în același timp. Serul a sumplimentat rezervele de apă din structura fibrei capilare și mi-a devenit un aliat zilnic pentru protejare și hidratare.

farmec_superblog

Pe la 20 de ani, o dată cu o pierdere importantă din viața noastră, am simțit nevoia de o schimbare radicală. Roșu ca focul era dorința! Lungimea n-a mai contat, una cu care să fim comfortabili, iar îngrijirea să nu fie dificilă. A durat mult timp, multe „ședințe” de decolorare și vopsire până am ajuns la rezultatul dorit. Raftul din baie se aglomera din ce în ce mai rău… Șamponul anticădere ne-a devenit prieten bun. Elementele esențiale din componența lui au contribuit la întărirea rădăcinii mele, stimulându-mi creșterea sănătoasă și lăsându-mi un aspect strălucitor. Gama ProColor era și ea perfectă pentru noile schimbări prin care treceam așa că alternam șampoanele. Am făcut cunoștință și cu măștile – cea regenerantă pentru că deveneam fragil, dar și cea pentru părul vopsit pentru păstrarea culorii proaspete și intense pentru mai mult timp și pentru hidratarea intensivă a fiecărei bucățele din mine.

farmec_2015_blog

Ne-a trecut perioada nebună, fată frumoasă! Am fost șatenă, cu șuvițe blonde, dar și roșii, apoi roșcată în întregime până eram ca focul și brunetă ca să scăpăm de roșu, pentru a ne întoarcem în final la culoarea naturală. Am fost lung, scurt, mediu, bob, îndreptat tot timpul, buclat, deși eram creață naturală. Am avut breton: scurt, lung, asimetric. Habar n-aveam cum să ne îngrijim, apoi am învățat ușor-ușor.

25 de ani ți-am fost alături, am trecut prin multe împreună, iar acum… acum, în sfârșit respiram și eu liniștit. Și tu… EȘTI NEBUNĂ????!!! De ce tocmai acum am fost informat că mâine la 10 mergem iar la Violeta?! Și vrei șuvițe… COLORATE???!!! Și VERDE și ALBASTRU și ROZ????!!! Oooo, Doamne, ajută-mă și salvează-mă!! Ai 25 de ani, fată frumoasă!! Nu crezi că e cazul să devii și tu femeie serioasă și să nu te mai joci așa cu noi?! Crezi că te vor mai primi la muncă luni?! Harumph!! Abia aștept să văd pe unde o să-ți mai scoți cămașa!!

Cu drag,
Podoaba Ta Capilară.

probe_farmec_superblog

*Articol scris pentru SuperBlog 2015.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

