Recenzie: „Beautiful Beloved” (#3.6 Beautiful Bastard) – Christina Lauren

Bună, dragilor!! Ce mai faceți?! V-a priit mini-vacanța de Paște?! Mie, cu siguranță, da. Am avut și o pauză de la citit, dar am revenit cu forțe proaspete 🙂

După ce am făcut cunoștință cu povestea de dragoste fierbinte dintre Max și Sara în „Străinul Seducător” și am aflat din „Beautiful Player” că se pregătesc să devină părinți, sunt convinsă că vreți să aflați mai multe despre viața lor.

beautifulbeloved

About: „In Beautiful Stranger , finance whiz Sara Dillon met the irresistibly sexy Brit, Max Stella, at a New York City club. Through the series we’ve watched them learn to balance commitment with their less than private brand of playfulness. In Beautiful Beloved, Max and Sara take it to the next step. But the question is: Will they be able to find a balance between the wild sexcapades they aren’t ready to retire, and the demands of parenthood that come along with their new Beautiful bundle of joy? Parenthood: it’s not for the weak of heart.”

Just Me: Recunosc cu drag că din cele trei cupluri pe care vi le-am prezentat până acum, Max și Sara îmi sunt cei mai dragi și mă bucur din suflet că tot ei sunt primii care vor face cunoștință cu minunata și înfricoșătoarea viață de părinți.

Sunt sigură că știți cu toții până acum povestea celor doi, sexcapadele lor, mai ales. Unii le-ați detestat, alții (cei ca mine) le-ați adorat. Nu, nu e vorba de thrill-ul sexului în public sau kink-urile de la clubul de sex, ci este vorba de încrederea deplină pe care o au unul în celălalt, deschiderea cu care comunică și satisfacerea unor dorințe ascunse și condamnabile de alții, abandonul desăvârșit cu care se dăruiesc. Eu asta am înțeles din povestea lor. Nu scenele propriu-zise mi-au rămas în memorie, ci toate acele sentimente pe care mi le-au transmis.

Când făceam cunoștință cu player-ul Will și cu amuzanta, dar adorabila Hanna, am aflat printre picături că Max va fi… tătic. Vă dați seama ce încântare și câte întrebări mi-a ridicat această veste. Se vor „cuminți” cei doi sau vor rămâne aceiași Max și Sara?!

„Beautiful Beloved” mi-a răspuns din plin. 🙂 Și o să vă spun și vouă, în câteva cuvinte, pentru că această continuare a poveștii lor este extrem de scurtă.

Annabel este o scumpătate de copilă, dar îi „terorizează” pe părinții săi, ca orice nou-născut. Nopți fără somn, țipete, niciun moment pentru ei, iar scenele de sex de multe ori întrerupte chiar înainte de finalizare. Iar atunci când se întâmplau… nu mai era nimic ca înainte… pentru că Max a devenit dintr-o dată foarte „sensibil”, avea impresia că se va întâmpla ceva rău cu Sara dacă vor continua așa cum erau obișnuiți.

“You’re shirtless with the world’s sweetest baby cuddled on those muscles. Put a shirt on, you beast, or I can’t be held responsible for my actions.”

V-am spus că Sarei i s-a rupt apa într-o seară când se întorceau de la clubul de sex?! Pare extrem de potrivit pentru ei, nu-i așa?! ;))

După câteva încercări eșuate de ieșiri la cină, prima a fost atâââââât de dezastruoasă că poate fi reprodusă cu greu (fusta Sarei s-a rupt, apoi bluza pătată în dreptul sânilor din cauza laptelui, cina a ajuns în poala lui Max, valetul le-a lovit mașina în parcare etc.), după o încercare de petrecere a unei nopți la un hotel, pare-se că cei doi se dăduseră bătuți. George, asistentul Sarei, Will și Hanna au fost babysitteri valoroși, dar nu suficienți de buni cât să nu-i deranjeze pe cei doi aventurieri.

Însă, când în peisaj apare Niall, fratele mai mic al lui Max, lucrurile par a intra pe un drum fără obstacole. Cel puțin, reușesc să se întoarcă la club pentru încă o noapte specială, doar a lor. În sfârșit, Max și Sara reușesc să găsească un echilibru în datoriile de părinți și satisfacerea propriilor plăceri. I’m really really happy for their happy-end.

“She’d missed seeing me like this, I knew. She’s missed seeing me obsessed and hungry to claim, seeing me overcome and wild.”

Acum… Niall. Este unul dintre cei 9 frați ai lui Max, cel mai apropiat de el și ca vârstă și ca relație. Este doar cu zece luni mai mic, iar ca fizic, seamănă izbitor de mult cu Max, având însă un corp mai lin, lipsindu-i anii de rugby ai fratelui său, dar și personalitatea fermecătoare a acestuia. Este total opusul lui Max, fiind un tip tăcut, retras, care nu zâmbea prea mult. Este directorul executiv al unei companii importante din Londra. Proaspăt divorțat de Portia, iubita pe care o cunoscuse de la vârsta de 10 ani și cu care era împreună încă de la 16 ani. Iar mai multe despre el… veți afla în recenzia viitoare a seriei „Beautiful Bastard”. Romanul a apărut în urmă cu câteva zile, iar eu… abia am trecut de primele două capitole. Sună promițător!

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Recenzie: „Beautiful Beloved” (#3.6 Beautiful Bastard) – Christina Lauren

  1. Despre Ben si Chloe ce se mai aude? Ei inca nu au copii?

    Apreciază

Lasă un răspuns

