Recenzie: „Beautiful Player”/”Expertul Seducător” (#3 Beautiful Bastard) – Christina Lauren

Bună, suflete frumoase!!! A început o nouă săptămână de primăvară, din luna lui April, dar vremea afară te îndeamnă să crezi că e mai degrabă un octombrie târziu… A început săptămâna patimilor și inevitabil, trebuie să strecor ceva timp pentru curățenie, dar… e atâââââââtt de urât afară că nu am chef și putere nici să mă ridic din pat 😦 Pe la voi cum e?!

Am început să vorbim despre seria „Beautiful Bastard” și nu renunț până nu o termin… și mai e ceva până atunci ;)) Stay with me 😀

Astăzi… al treilea volum din serie, „Beautiful Player”, care probabil că va fi următorul volum de care se vor ocupa cei de la Editura Trei 😀 Cred că e safe să spunem că mai avem puțintel de așteptat după ce abia am fost încântate cu publicarea „Străinului Seducător”.

beautifulplayer

Despre: „A bombshell bookworm. A chronic Casanova. And a lesson in chemistry too scandalous for school.

When Hanna Bergstrom receives a lecture from her overprotective brother about neglecting her social life and burying herself in grad school, she’s determined to tackle his implied assignment: get out, make friends, start dating. And who better to turn her into the sultry siren every man wants than her brother’s gorgeous best friend, Will Sumner, venture capitalist and unapologetic playboy?

Will takes risks for a living, but he’s skeptical about this challenge of Hanna’s…until the wild night his innocently seductive pupil tempts him into bed- and teaches him a thing or two about being with a woman he can’t forget. Now that Hanna’s discovered the power of her own sex appeal, it’s up to Will to prove he’s the only man she’ll ever need.”

Just ME: Uggghhh… Deși de departe cel mai amuzant volum/cuplu din istoria seriei, povestea lor e atâââââtttt de clișeică….. de-mi venea să-mi dau palme de câte ori dădeam pagina…

Fata întâlnește băiatul. E colegul și prietenul fratelul său mai mare. Vreo 7 ani diferență între ei. E – 12 ani, el – 19. Mai târziu, când se prinde ea care ce și cum e treaba, ea – 16 ani, el – 23. Fantezii de tânără copilă, iar el playboy-ul care s-a „hârjonit” chiar și cu sora sa. Acum… ea – 24, el – 31. Se reîntâlnesc după ceva ani… De ce?! Ei… acum începe clișeul cel mare.

Hanna a avut parte de-o „intervenție” din partea tatălui și fratelui său mai mare, Jensen. Stătea prea mult cu nasul în cărți și 18 ore din zi și le petrecea în laborator. Nu era sănătos pentru ea. Ca să nu mai pomenim de totala ei lipsă de viață socială, prieteni, distracții așa cum era normal pentru o tânără de vârsta ei. Soluția lor?! Un telefon lui Will, prietenul lui Jensen.

“It wasn’t just a physical attraction between us. Of course I’d been attracted to women before. But there was something more with Hanna, some chemistry in our blood, something between us that snapped and crackled, that made me always want just a little more than I should take. She offered her friendship, I wanted her body. She offered her body, I wanted to hijack her thoughts. She offered her thoughts, I wanted her heart.”

Pe Will l-am cunoscut încă din „Străinul Seducător” – prietenul și partenerul de afaceri al lui Max Stella, iar în „Beautiful Bombshell” am aflat ceva mai multe despre el. Deși cartea îl numește „player”, deși Hanna are impresia asta despre el, eu tind să cred că este ușor acuzat pe nedrept. El nu se joacă cu nimeni, are un calendar bine stabilit pentru partidele sale de sex: Kitty – marțea, iar Kristy – sâmbăta, iar amândouă știau una de cealaltă, amândouă știau că nu vor primi nimic mai mult decât acest aranjament, chiar dacă Kitty spera… iar dacă uneori, mai avea parte de vreun one-night-stand, unde era problema?!

“Ben,” Max said, leaning back in his chair with a giant grin. “It’s finally happened.”
I groaned, resting my head on my hand.
“You got your period?” Bennett asked. “Congratulations.”
“No, you twat,” Max said, laughing. “I’m talking about Will. He’s gone arse over tits for a girl.”

O sugestie și un singur telefon le va schimba traiectoria vieții amândurora. Vă întrebați, probabil, de ce am zis că e un roman-clișeu?! Păi… probabil pentru că bineînțeles fata cuminte îl folosește pe playboy pentru a învăța regulile socializării, ale întâlnirilor, dar și cum și ce în privința sexului. Clișeic, am dreptate?! Ce va fi și mai clișeic (dacă pot folosi această infamă expresie)?! Faptul că playboy-ul se îndrăgostește până peste cap și ajunge el în ipostaza lui Kitty, având în vedere că Hanna se va întâlni și cu altcineva, iar aceasta va avea ceva de furcă până își va recunoaște sentimentele, își va învinge temerile și va trece peste neînțelegerile dintre ei.

“Hanna, I don’t know if I’ve ever wanted something more than I want you.”

Heiii…. clișeic, dar cu siguranță cea mai amuzantă poveste! Am râs cu lacrimi, vă asigur! Din păcate, unele poante vor fi mai greu de tradus pentru că își vor pierde din înțeles 😦 Așa că o să vă încânt eu cu una 🙂

bp1bp2

Sunt jucăuși, amuzanți, Hanna nu are absolut niciun filtru în exprimarea gândurilor sale, iar Will este efectiv obsedat de sânii acesteia :))

bp3bp4bp5

E Will, doamnelor și vă promit că îl veți adora!! În schimb, sunt convinsă că Hannei vă va veni să intrați după ea în paginile romanului, s-o fugăriți un pic și s-o trageți de mânecuță, un pic CAM PREA TARE!!! Ceva de genu’… „trezește-te, mhăi fato!!”

Btw, vă era dor de celelalte două cupluri?! Sara și Chloe ajung să-i fie adevărate prietene lui Will, petrecându-și timp cu acesta, dându-i sfaturi și o îndrăgesc pe Hanna încă de la prima sesiune de cumpărături!! Max și Bennett, same old, same old. Cu câteva mici excepții… :)) planificarea nunții dintre Chloe și Bennett atinge tensiuni maxime :)) iar Max… se pregătește să devină tătic 😀

Frumos, nu-i așa?! 🙂

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Recenzie: „Beautiful Player”/”Expertul Seducător” (#3 Beautiful Bastard) – Christina Lauren

1. Denisa zice:

Wow… ultimele afimatii m-au pus pe jar… Super! ❤

2. Pingback: Recenzie: „Beautiful Beloved” (#3.6 Beautiful Bastard) – Christina Lauren | navigand printre suflete

3. Lazarescu Larisa zice:

Daca nu citesc partile dintre volume sa zic asa.. beatiful bitch si beautiful bombshell ..voi înțelege ceva din poveste. Sau pierd detalii esențiale? Am citit primul volum si m a cucerit.

• Emma zice:

Nu pierzi mult… sunt mini-povesti de cateva zeci de pagini… 50-60… si, marea majoritate a informatiilor le-am oferit eu prin recenziile mele. Tocmai de aceea am scris articole si despre ele pentru ca am observat ca editurile de la noi au tendinta de a sari peste aceste mini-parti. Si decat sa fie pierdute definitiv…. cei interesati, pot gasi pe blog ce doresc sa stie, in plus 😉

4. Pingback: Cele mai populare 5 recenzii de pe blog în 2015 | Navigand printre Suflete