Recenzie: „Manwhore” (#1 Manwhore) – Katy Evans

Heeeiiii, guys!!!

Acum vreo două zile, scriitoarea Katy Evans, cunoscută pentru seria „Real”, a publicat primul volum dintr-o nouă serie „Manwhore”. Nici nu vă inchipuiți cu ce disperare așteptam acest roman :)) Avea niște teasere atât de promițătoaaareeee….

manwhore

Din păcate… ori n-am avut starea potrivită atunci când l-am citit, ori… nu știu… cert e că am avut ceva probleme pe parcursul lecturării acestui roman… Nu că nu mi-a plăcut, chiar mi-a plăcut foarte mult… Nu știu să vă spun exact ce și cum, nici eu încă nu înțeleg, deși au trecut mai bine de 24 de ore de când am terminat romanul așa că am avut ceva timp să diger subiectul…

Unele scene, unele replici mi s-au părut ușor forțate sau prea predictibile sau nepotrivite momentului… Pe parcursul lecturii m-am simțit așa… Ați văzut filme în care atunci când actorii vorbesc, sonorul nu e perfect sicronizat cu modul în care li se mișcă buzele?! Dacă da, exact așa mi s-a părut… O ușoară desincronizare 🙂 Să aștept până va apărea continuarea poveștii, pe 7 iulie și s-o recitesc împreună cu volumul 2 pentru a avea și povestea completă?! Mda… cred că chiar o să fac asta. Poate îmi voi schimba părerea.

Damn it. Și fusesem atâââââtt de nerăbdătoare…

Despre roman: Is it possible to expose Chicago’s hottest player—without getting played?

This is the story I’ve been waiting for all my life, and its name is Malcolm Kyle Preston Logan Saint. Don’t be fooled by that last name though. There’s nothing holy about the man except the hell his parties raise. The hottest entrepreneur Chicago has ever known, he’s a man’s man with too much money to spend and too many women vying for his attention.

Mysterious. Privileged. Legendary. His entire life he’s been surrounded by the press as they dig for tidbits to see if his fairytale life is for real or all mirrors and social media lies. Since he hit the scene, his secrets have been his and his alone to keep. And that’s where I come in.

Assigned to investigate Saint and reveal his elusive personality, I’m determined to make him the story that will change my career.

But I never imagined he would change my life. Bit by bit, I start to wonder if I’m the one discovering him…or if he’s uncovering me.

What happens when the man they call Saint, makes you want to sin?

Părerea mea: Oky docky… să vorbim deci… Hmmm…

Prima mea problemă!!!! Ați văzut ce nume are masculul nostru?! Adică serios????? Malcolm Kyle Preston Logan Saint?????? :))) Am râs de-am leșinat, n-aș vrea în veci să am atâtea nume 😀

Eh… și marele meu of fiind spus, să trec la lucruri interesante 😀

Am adorat subiectul cărții!! Adică, pe bune!! Marele cuceritor bilionar și reporterița care trebuia să se apropie de el pentru a-i cunoaște toate secretele și a le dezvălui lumii întregi în speranța că acest mare articol va putea salva de la faliment publicația la care lucra. Freaking awesome!! 😀

manwh

Malcolm este un personaj alpha, puternic, bilionar, obișnuit să obțină absolut tot ce își dorește, iar jurnalista de la Edge, Rachel, nu va avea nicio șansă să i se împotrivească. E o jurnalistă tânără, dornică să-și facă un nume în industrie, iar demascarea marelui playboy poate fi exact marea ei șansă. Dar ce se întâmplă atunci când zidurile cad?! Atunci când Malcolm se apropie de ea, când îi dezvăluie alte părți ale personalității sale…?! Când îi spune că vrea mai mult de la ea… că nu e ca celelalte?!

“I’m so alive with you. I’m so alive with you, you make everything pop for me, everything stand out.”

Va merge Rachel mai departe cu publicarea articolului?! Va afla Saint adevăratul motiv pentru care aceasta s-a apropiat de el?!

“There’s never a right time for you to fall. It’s why they call it falling. It’s an accident. In one second. You just pray that wherever you land, you’re not alone there.”

Sfârșitul romanului ne lasă în pom, iar pomul e în aer, dar… în definitiv, iulie e aici, după colț. 😛

„He’s not a man to give anyone more, and I’m not the kind of woman to change all of her life for the wild dream of love. But what if for one night, one night, I let myself spend it with him?”

Cu siguranță un roman sexy, cu multe scene fierbinți, cu artificii și la propriu și la figurat, dar și amuzant pe alocuri, un roman pe care vi-l recomand, mai ales dacă sunteți fane ale genului!!

„I indulge in anything that I want. I’m not in the business of denying myself what I want. I’m not in the business of denying those around me of anything they want. I’m yours if you want me, Rachel.”

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

