Miss me?!

Yeah… Go figure!! Am lipsit din nou… O lună și o zi… Pfff… mult timp, nu-i așa?! Mda… cu siguranță o noutate pentru mine… mai ales că am realizat acum că am pierdut ideea pentru care am început acest blog, dar nu-i problemă… Mă întorc cu forțe proaspete și o să mă asigur că n-o să mă mai abat de la obiectivele mele. Am pierdut deja mult prea mult timp pentru a o mai face în continuare. Și nu mă refer doar la acest blog, ci, așa, la viață în general.

Am citit mult în ultimul timp, poate mult prea mult… Să zicem că fixasem pe Goodreads un obiectiv cum că voi citi vreo 200 de cărți pe anul acesta și din fericire sau, din păcate, sunt mult prea aproape de acel obiectiv și nici măcar n-am trecut de primul sfert al anului. Nu sună bine, nu-i așa?! Și dacă mai pun la socoteală și toate tratatele și etc pentru master și examene, cu siguranță, o să descopăr curând cum îmi va ieși fum prin toate orificiile capului. No biggie!!! Rezolv eu, am o sticlă de apă lângă pat așa că imediat cum voi simți un pic de căldurică prin creier, o să știu ce-am de făcut. Vă spun sigur că mirosul de creier prăjit nu e unul chiar pe placul meu (deși, trebuie să recunosc, tare gustos mai e :)) )

Kisses, my darlings și vă aștept pe blog de aici încolo!! Din nou! Iar de data asta n-o să mai plec atât de mult. Pinky promise!!

EmM

Acest articol a fost publicat în Home și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

