Recenzie: „Losing it” (#1 Losing it) – Cora Carmack

Hi everyone!! N-aș fi crezut că va fi atât de greu să mă reîntorc pe blog… Am terminat sesiunea acum vreo săptămână și de atunci tot amân și amân să vă scriu… Nu știu de ce… M-am simțit mai motivată să citesc decât să stau să vă aștern gândurile pe hârtie (sau pe pagina de blog, în cazul acesta), dar… Enough is enough! – vorba englezului 🙂

So… here I am! Chestia e că nu știu cu ce să încep așa că postarea încă nu are un titlu… Să încerc să răscolesc pe lista de pe Goodreads cu ce am citit pe anul acesta?! Well… hai că mă îndrept într-acolo. Brb 🙂

Ok… cu siguranță n-a fost deloc o idee bună!!! 60 de cărți citite deja pe anul acesta?! OMG!!! I’M A FREAK!!! Și clar, n-am ieșit suficient din casă în perioada asta :)) Mai bine nu mă uitam… Mi-e și mai greu să aleg despre ce să scriu acum 😐

Sper să-mi amintesc suficient din toate acele romane ca să pot să vi le spun :)))) măcar atât cât să vă conving să le citiți voi înșivă pentru că, sincer vă spun, am întâlnit și descoperit numai povești minunate!

Offf… și pentru că e taaaarrreeee greu să aleg o să încep pur și simplu cu seria pe care o citesc acum. Ar trebui să fie simplu, nu?!

Yup… Sper!

losing itOk… So… Cora Carmack!! Deși propriu zis, seria „Losing it” este seria de debut a acestei scriitoare, cu siguranță n-a fost prima mea alegere. O aveam pe lista de to-read, dar cam atât. Până într-o seară când am căutat romane cu și despre studenți, povești de dragoste și fotbal. Hey, I’m just a girl, ok?! Dap, sunt înnebunită după poveștile alea!! Dacă aș fi trăit în America cu siguranță aș fi făcut pe naiba în patru să ajung la petrecerile din frății, să am o sesiune zdravănă de „make-out” cu un „fotbalist” hot și toate acele mici lucruri din liceele și universitățile americane care sunt descrise atât de fain în filme sau romane ;)) Yup, I’m hopeless!! Așa am ajuns să dau peste seria „Rusk University” și să fac cunoștință cu stilul superb al acestei tinere scriitoare! Dar despre poveștile de la Universitatea Rusk, altădată :p

Seria „Losing it” este formată din:

1. Losing it
1.5 Keeping her
1.6 Inking him
2. Faking it
3. Finding it
3.5 Seeking her

Abia am terminat volumul 2, momentan 😀 Și vă spun de pe acum că povestea a fost cu siguranță mult mai bună decât cea din primul volum, dar eh, ajungem și acolo…

Despre roman: „Sick of being the only virgin among her friends, Bliss Edwards decides the best way to deal with the problem is to lose it as quickly and simply as possible – a one-night stand. But her plan turns out to be anything but simple when she freaks out and leaves a gorgeous guy alone and naked in her bed with an excuse that no one with half-a-brain would ever believe. And as if that weren’t embarrassing enough, when she arrives for her first class of her last college semester, she recognizes her new theatre professor. She’d left him naked in her bed about 8 hours earlier.”

Just Me: Hmmm… dacă citiți descrierea de mai sus, cu siguranță deja vă amuză ideea ;)) Dar vă asigur că nu vă închipuiți nici pe departe cât de funny e povestea și nici cât de complicată va ajunge să fie. Mi-a părut rău doar că a fost scurtă… cu cele două povestioare care au urmat mi-am mai potolit dorința de a citi mai mult despre Bliss și Garrick, însă.

Heiii, să începem cu începutul, însă!!

Avem una bucată de fată frumușică, studentă în ultimul an la teatru. Ultimul an, ultimul semestru! 22 de ani și încă virgină. Și cu un nume pe măsură – Bliss!! Yup! Nici că putea fi mai bine, nu-i așa?! Anyway, n-a fost nevoie decât să-i mărturisească prietenei ei cele mai bune, Kelsey, acest „trist” adevăr că imediat aceasta a și pus la bătaie un plan cum s-o ajute să treacă peste acest mic „incovenient”.

“SERIOUSLY? Is it because of Jesus? Are you, like, saving yourself for him?” Sex seemed simpler for Kelsey. She had the body of a Barbie and the sexually-charged brain of a teenage boy.
“No, Kelsey,” I said. “It would be a little difficult to save myself for someone who died over two thousand years ago.”

Ce trebuie mai mult decât o ținută sexy, un bar plin de băieți și niște alcool zdravăn la bord?! Aparent, ai nevoie de un tip sexy cu accent britanic! Că deh, care fată nu-și pierde suflarea în fața unui accent britanic?! Eu cu siguranță fac partea din categoria aia!!! It’s just so fucking sexy!!!

“An accent. HE HAS A BRITISH ACCENT. Dear God, I’m dying.”

So…. Garrick!! Te-ai fi gândit că un tip care se află într-un bar e venit la agățat, nu?! Sau la o băută cu prietenii. În niciun caz nu ți-ar fi trecut prin cap să vezi unul stând la o masă cu piesele lui Shakespeare în față! Adică, c’mon, really?! Într-un bar unde se bea de stinge și se agață gagici, tu stai și citești Lady Macbeth?! Numai un tocilar ar fi putut face asta… sau… un profesor…?! de teatru…?! care ar trebui să predea Shakespeare…?! și care a doua zi ar trebui să se ducă la facultate…?! Eh, detalii ce nu contează deocamdată! Pentru că momentan Bliss e suficient de beată cât să intre în vorbă cu el și să-i spună fix aceleași lucruri pe care le gândeam și eu :))

“What’s your name, love?”
Love? LOVE! Still dying, here.
„Bliss.”
„Is that a line?”
I blushed crimson. „No, it’s my name.”
„Lovely name for a lovely girl.”

OMG!! Garrick is so so hot!! Bliss nu putea alege mai bine… Garrick era cu siguranța tipul perfect pentru un one-night-stand de neuitat! Dar…

Garrick reușise să se încuie pe dinafară și aștepta lăcătușul. D’aia era la bar. Însă așteptarea e mai dulce cu o fată sexy lângă tine, nu?! O plimbare cu motocicleta și culmea, ajung în același complex în care stătea și Bliss, dar aceasta preferă să nu dezvăluie acest mic amănunt. În definitiv, era un one-night-stand și faptul că erau vecini putea complica totul. Dar… așa cum vom vedea de multe ori de-a lungul poveștii lor, Bliss are un talent din a fi împiedicată și a reuși să facă cele mai amuzante gafe :)) Așa cum de data asta, se dă jos de pe motocicletă și atinge cu piciorul țeava fierbinte a acesteia. Minunat! Nimic nu poate fi mai turn-off decât o rană! Iar când lăcătușul întârzie, n-are încotro decât să se îndrepte spre propriul apartament. Însă, oricât de inconfortabil se simte acum, nu vrea să-și schimbe planul și face tot posibilul să ajungă acolo unde trebuia: în pat! Eh, bineînțeles după ce trece din nou prin câteva faze funny :))

“Sex.
I was going to have sex.
With a boy.
A hot boy.
A hot BRITISH boy.
Or maybe I was going to throw up.
What if I threw up on the hot British boy?
What if I threw up on the hot British boy DURING SEX?”

Dar nimic nu poate depăși faptul că înainte de… actul în sine, s-a speriat atât de rău încât a inventat o scuză stupidă despre pisica ei uitată la veterinar (inutil să vă spun că n-are nicio pisică, de fapt, nu?!) și fuge din apartament. Al ei, bineînțeles. Doar în sutien și fustă! Fără chei de la mașină, fără telefon, desculță! Mda… Minunat, nu?! Mai minunat era tipul gol pușcă pe care l-a lăsat la ea în pat, dar ce mai contează, nu?! :))

“It wasn’t until I’d walked halfway across the parking lot that I realized: 1. I wasn’t wearing shoes.
A. Or a shirt.
2. I didn’t bring my keys
A. Or anything really.
3. I’d just left a complete stranger in my apartment.
A. Naked.
Whoever said one-night stands were supposed to be simple with no strings attached had clearly never met the disaster that was me.

“Four.
That’s the number of people who saw me hiding around the corner from my own apartment in just a skirt and a bra. Eleven.
That’s the number of ant bites I got on my shoeless feet.
Twenty-seven.
That’s the number of times I was tempted to do myself physical harm because I am an IDIOT.
One.
That’s the number of times I tried not to cry, but failed.”

Când a doua zi la facultate dă nas în nas cu Mr. Taylor, noul lor profesor, totul ia o întorsătură pur și simplu…. „minunată” 😀 Yup, Garrick este acela. Bineînțeles, acum va urma clasica poveste de genul „nu s-a întâmplat nimic”, „mai bine uităm de asta”, „să stăm departe unul de celălalt”, bla bla bla. Cine crede, nu?! Eh, bănuiesc că deja vă imaginați restul poveștii, nu e vorba chiar de o relație mistuitoare, în definitiv, doar șase luni îi despărțeau de posibilitatea de a putea fi împreună și, chiar dacă au avut urcușuri și coborâșuri, până la urmă reușesc să ajungă din nou în același pat, bolnavi de data asta :)) Mai întâi Bliss, iar Garrick are grijă de ea, ulterior, rolurile inversându-se pentru că deh, mono, chiar e contagioasă, iar un joc de „Învârte sticla” n-a făcut decât să-i îmbolnăvească pe toți ce au participat la cheful din acea seară.

“Oh, I burned it with my straightener.”
“You burned your leg with your straightener? How long is your leg hair?”

Dar… happy ever after este cu siguranță sfârșitul poveștii lor. Cel puțin, pentru acest volum 😀 pentru că epilogul, scris din punctul de vedere al lui Garrick, nu face decât să ne arate cum peste șase luni de la absolvirea facultății, Philly, teatru și o cutiuță într-un sertar ne dezvăluie planuri mărețe.

Hmmm… pe Cade cui îl lăsăm?! Ah, nu v-am spus cine este el, nu?! Este celălalt prieten bun al lui Bliss. Un băiat! Bineînțeles, îndrăgostit de ea! Care își alege cel mai prost moment din lume să-și exprime sentimentele. Atunci când sticla s-a oprit în dreptul lui, Bliss, deja beată de-a binelea, nici n-a stat pe gânduri și a ales să-l sărute fără să accepte penalizarea cu shot-ul de tequila! Sărutul însă… s-a prelungit… din doar un sărut de la „spin the bottle”… se transforma în altceva… Yaicks! Săracul Cade… Inima lui Bliss deja aparținea altcuiva așa că atunci când e pus față în față cu adevărul, situația e chiar nasoală pentru el… Mai ales că profu’ de teatru era un tip cu adevărat fain pe care îl aprecia, plăcea foarte mult. Prietenia dintre Bliss și Cade însă nu va mai fi niciodată la fel… Sperăm că va avea și el povestea lui fericită, nu?! Merită, credeți-mă!

Vom vedea ce ne va rezerva volum 2.

“No matter how close, you are always too far
My eyes are drawn everywhere you are.

I’m tired of the way we both pretend
Tired of always wanting and never giving in
I can feel it in my skin, see it in your grin
We’re more. We always have been.

Think of everything we’ve missed.
Every touch and every kiss.
Because we both insist.
Resist.

Hold your breath and close your eyes
Distract yourself with other guys
It’s no surprise, your defeated sighs
Aren’t you tired of the lies?

Think of everything we’ve missed.
Every touch and every kiss.
Because we both insist.
Resist.

No matter how close, you are always too far
My eyes are drawn everywhere you are.

I’m done. I won’t ignore. I won’t pretend or resist.
I want more.”

(Sunt versurile unei melodii… pe care Bliss, ascultând-o într-o seară la un bar, o atribuie lui Garrick, alături de care stătea la masă. Dar la aceeași masă era și Cade… Cum au ajuns toți trei în același loc?! Trebuie să citiți cartea… Iar dacă Bliss, ascultând acele versuri, le-a simțit aproape de inima sa din cauza lui Garrick… cum se simțea persoana care chiar a scris acea melodie…?! Și cui îi erau adresate cuvintele?! Eh… pentru asta, tot volumul 2 va avea răspunsul…)

Romanele Corei sunt amuzante, delicios de amuzante chiar! De fiecare dată, întâlnim un personaj care reușește să se facă cumva de râs în încercarea de a se cunoaște pe ea/el însăși/însuși mai bine și de a-și găsi „sufletul-pereche”!! Bliss cred, însă, că depășește orice imaginație!! :))

Btw, pisica imaginară pe care Bliss o „uitase” la veterinar și pentru care dăduse bir cu fugiții în noaptea în care se presupunea că trebuie să-și piardă virginitatea?! Gri, fată, dar cu numele Hamlet?! Eh, până la urmă, trebuia să devină și ea realitate, nu?! :)) Că doar Garrick așa știa 😀

“I had no one, but Hamlet. Who hated me with the fire of a thousand suns.”

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Recenzie: „Losing it” (#1 Losing it) – Cora Carmack