Recenzie: „Stay with Me”/”Rămâi cu mine” (#3 Wait for you) – J. Lynn

Bine v-am regăsit, dragii mei!! Astăzi voi posta ultima recenzie din seria „Wait for You”, scrisă de J. Lynn. Următorul roman „Fall with Me” va apărea în martie, anul curent. Până atunci, sper ca toți să terminați să citiți seria și mai sper și că cei de la Editura Epica vor traduce și acest volum, să avem și noi seria completă în bibliotecă, chiar dacă au sărit varianta lui Cam și celelalte povestioare micuțe.

„Stay with me” este povestea Callei, prietena Teresei pe care o cunoaștem din „Te doresc”.

stay with me

Despre roman: „At 21, Calla hasn’t done a lot of things. She’s never been kissed, never seen the ocean, never gone to an amusement park. But growing up, she witnessed some things no child ever should. She still carries the physical and emotional scars of living with a strung-out mother, Mona—secrets she keeps from everyone, including her close circle of college friends.

But the safe cocoon Calla has carefully built is shattered when she discovers her mom has stolen her college money and run up a huge credit card debt in her name. Now, Calla has to go back to the small town she thought she’d left behind and clean up her mom’s mess again. Of course, when she arrives at her mother’s bar, Mona is nowhere to be found. Instead, six feet of hotness named Jackson James is pouring drinks and keeping the place humming.

Sexy and intense, Jax is in Calla’s business from the moment they meet, giving her a job and helping her search for Mona. And the way he looks at her makes it clear he wants to get horizontal . . . and maybe something more. Before Calla can let him get close, though, she’s got to deal with the pain of the past—and some very bad guys out to mess her up if she doesn’t give them her mom.”

Părerea mea: Wow!! E cam tot ce-mi rămâne de spus după ce citești un roman cu o asemenea intrigă. J. Lynn pare-mi-se că a schimbat registrul la 180 grade. Yup, ne învârtim într-o oarecare măsură printre poveștile acelorași personaje preferate: Cam, Avery, Teresa, Jase, Britt sau Ollie, dar Calla… Calla e dintr-o altă poveste… Are altă istorie… Iar viața ei nu poate fi comparabilă cu cea a prietenilor săi…

Vi-o mai amintiți pe Calla, da?! Prietena Teresei din „Te doresc”?! Colega de la ora de muzică?! Cea care avea o cicatrice pe obrazul stâng?! Cicatrice ce se întindea de la colțul ochiului până aproape de gură…

Am bănuit de atunci că are o poveste în spate, dar nici măcar pentru o secundă n-am crezut că tocmai povestea ei ne-o va spune J. Lynn. De ce?! Nu mi s-a părut a fi prea prezentă în roman, probabil. Dar de altfel, nici Jase nu fusese prea prezent în „Te aștept” și totuși, a ajuns să aibă propriul roman.

Anyway… ați auzit de Hot Guy Brigade?! :)) Haha. Pe mine m-a amuzat rău denumirea asta. Ghiciți cine făcea parte din această brigadă, nu?! Cam, Jase, Ollie, ah, și Brandon – colegul Callei și al Teresei. 4 bucățele hot. Și Calla era în mijlocul lor, sărbătorind alături de ei și de fete sfârșitul unui nou an universitar și începutul vacanței de vară. Îi plăcuse Brandon de prima dată de când l-a întâlnit, dar… cicatricea o făcuse să se desconsidere și nicicând n-ar fi crezut că ar fi meritat să se afle la brațul unui băiat atât de sexy precum Brandon. Așa că… timpul a trecut, iar acum în poala lui stă… altcineva. Nici nu mai conta cum se numește. Toată lumea se bucura de vacanța ce se întrezărea și își făceau planuri pentru distracție. Numai Calla, nu.

Luni… avea să fie începutul sfârșitului… A fost chemată în birourile de la Oficiul Financiar al universității… Ceva era în neregulă, simțea asta, avea noduri în stomac. Dar nimic nu ar fi putut-o pregăti de ce urma să afle. Cecul pentru plata taxelor universitare pentru semestrul următor fusese refuzat. Din cauza fondurilor insuficiente. Dar… era imposibil. Avea bani în contul respectiv suficienți pentru a-și termina studiile și chiar pentru a se descurca câteva luni bune după absolvire până își va găsi de lucru etc.

my goals- the three F’s
Finish college.
Find a career in the nursing field.
Finally reap the benefits of following through on something.

O verificare la bancă n-a făcut decât s-o pună față în față cu un adevăr teribil. Contul îi era golit, carduri de care nu știuse niciodată erau deschise pe numele său și utilizate la maxim și chiar și împrumuturi pentru studii luate. Mai bine de 100.000 de dolari datorie pe numele său. Ar fi fost imposibil dacă n-ar fi știut că exista în lume o singură persoană care ar fi putut să facă așa ceva și care ar fi avut și accesul la aceste conturi. MAMA SA. Mamă pe care o considera moartă din atât de multe puncte de vedere. Mamă care pentru ea încetase să mai fie așa cu mult prea mult timp înainte. Mamă de a cărei existență nu știa nimeni.

Fără bani și fără alte posibilități, singurul lucru ce i-a mai rămas a fost să se întoarcă în orașul natal. Orașul de unde plecase cu câțiva ani în urmă și unde nu mai dorise să se întoarcă vreodată. Dar acolo era soluția problemelor sale… Era imposibil ca mama sa să fi cheltuit toți acei bani… Planul ei era să recupereze cât de mulți poate din ei, să stea acasă pe perioada verii pentru că nu avea altundeva unde să se ducă fără să plătească, iar să le spună adevărul prietenilor săi era imposibil și să aștepte să i se aprobe ajutorul financiar de la universitate pentru a-și putea continua studiile. Ușor de spus, greu de împlinit.

Casa era pustie, mult prea puține articole de mobilier și niciun semn de mama sa. Așa că singura variantă pe care o mai avea era barul pe care îl aveau. Mona’s. Dar acolo… un barman ce putea fi pus la loc de cinste în brigada băieților sexy o întâmpină… Jax. Uhmm… Are sens să vă spun unde ar duce povestea lor?! Probabil vă închipuiți și singuri… Dar TREBUIE să le citiți povestea! E o iubire din aia cu scântei de mama focului… Să vă mai spun de Calla că la cei 21 de ani ai săi nu se sărutase niciodată, darămite să facă… altceva?!

“I want to make sure you’re safe since you’re staying for… however long. And being here by yourself isn’t safe, so I’m going to make it safe for you.”

Trebuia să se bucure de primul sărut, de prima noapte de dragoste, de prima zi la plajă sau să meargă într-un parc de distracții, să simtă apa oceanului strecurându-se printre degete… Calla mai avea multe de experimentat… Iar Jax va fi primul din multe puncte de vedere 😛

Dar ceea ce cu siguranță nu și-ar fi dorit să experimenteze, ar fi amenințările cu moartea, tentative de răpire, să fie împușcată… și multe de acest fel… Asta a însemnat pentru ea întoarcerea acasă. Să se lupte iar cu demonii mamei sale, cu lumea în care se învârtea, o lumea a drogurilor și a mafiei care nu iartă niciodată. Și o lume în care mama sa lipsește cu desăvârșire.

Iar Calla îi are doar pe Jax și unchiul Clyde alături de ea pentru a rezolva misterul din jurul dispariției mamei sale și a drogurilor în valoare de sute de mii de dolari, de a rezolva situația cu Isaiah și acoliții săi care o aveau pe ea acum în vizor. Iar amenințările asupra prietenilor săi nu o ajutau cu nimic.

Jax se dovesdește a fi, însă, mai mult decât un barman. Fusese soldat. Știți… războaie, chestii, probleme din acestea sufocante. Și era un tip al naibii de sexy, amuzant și… protector. Iar când o privea pe Calla de parcă chiar o vedea până în străfundul sufletului și nu se lăsa influențat de cicatricea ce-i acoperea obrazul… ei bine, cum poți să reziști unei asemenea forțe?! Mai ales dacă începeți să împărțiți aceeași casă și uneori, același pat, la nici 48 de ore de când v-ați cunoscut?!

“I like you, Calla. Yeah, I’ve only known you a couple of days. But you’ve made me laugh. I can also tell you’re nice and sweet when you wanna be. I think you’re cute as hell and you make me hard. You’ve made me hard a couple of times in the last seventy-some-odd hours and I gotta say that’s not a bad thing. I want to fuck you, and all I need to want to do that with you is to like you. It’s really not that hard to get from point A to point C on that, honey.”

Problema Callei era că indiferent cât de sexy era Jax și cât de mult o atrăgea… și mai ales, indiferent de cât de mult afirma acesta că e atras de ea… n-ar fi putut niciodată să se lase descoperită de el sau de altcineva… n-ar fi ajuns niciodată în pat cu un băiat, trecând peste anumite premiere. Nu. Cicatricea de pe obraz era acoperită în permanență cu Dermablend, abia zărindu-se uneori, dar câte tuburi de fond de ten i-ar fi trebuit pentru întregul corp?! Un incendiu din copilărie. Două morți. O familie destrămată. O mamă în derivă. Ea cu corpul plin de amintirile acelei nopți.

“I used to be really pretty. See? I used-”
“There is no ‘used’ to be. You’re really fucking pretty now.”

Cum se vor rezolva problemele ei?! Cum se vor comporta prietenii ei când vor afla de fapt ce ascundea Calla?! Oare Jax va reuși să-și înfrângă proprii demoni?! Oare Calla îi va permite lui Jax să vadă dincolo de masca sa exterioară și interioară?!

Secrete ce trebuie să fie dezvăluite.

„I like you.”
„What?”
„I like you,”
„You don’t know me.”
„What I know of you I like.”

O poveste superbă, diferită de poveștile celorlalte cupluri din seria „Wait for you”, dar o poveste la fel de emoționantă și deosebită. O poveste ce nu trebuie s-o ratați!

swm

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Recenzie: „Stay with Me”/”Rămâi cu mine” (#3 Wait for you) – J. Lynn

1. Wow! Mersi! Chiar vreau sa citesc si povestea ei. M-a intigat Calla, din cartea Te doresc! Banuiam eu ca trebuie sa fie ceva si ea. Carte se afla pe lista mea si imi pare bine ca ai adus-o in atentie. Mersi!

2. Pingback: Recenzie: “Fall with Me” (#4 Wait for you) – J. Lynn | navigand printre suflete

3. Pingback: Cele mai populare 5 recenzii de pe blog în 2015 | Navigand printre Suflete