Recenzie: „Breaking the Rules” (#1.5 Pushing the limits) – Katie McGarry

Bună dimineața, suflete frumoase!! Astăzi e o zi importantă pentru mine, iubitul meu împlinește o frumoasă vârstă 🙂 Vreau să-i urez și aici, un călduros „La mulți ani!!”, multă sănătate, fericire și împlinirea tuturor dorințelor!! Să-ți fie drumul ușor prin viață și mereu alături de mine!! Îți mulțumesc foarte, foarte mult că-mi suporți de fiecare dată toate nebuniile, că te conformezi mereu cu toate hobby-urile mele noi, dorințele și plăcerile ciudate etc, deși știi că niciodată nu mă va ține mai mult de-o lună-două 😀 Îți mulțumesc că ai grijă să fiu permanent hrănită cu doza mea de cărți și că nu-mi scoți prea mult ochii că petrec atâta timp cu nasul în ele sau pe blog!! Ești unic! Mă voi plictisi de multe lucruri de-a lungul vieții, dar niciodată de tine :* :*

Iar acum… să trecem la lucrurile noastre… Continuăm recenziile din seria „Pushing the limits” 🙂

Deși cronologic, „Breaking the Rules” este ultimul volum apărut, în momentul în care am aflat că este continuarea poveștii dintre Echo și Noah de după „Destine la limită”, mi-a fost imposibil să n-o citesc pe aceasta înainte de toate.

breaking the rules

About: „A summer road trip changes everything in this unforgettable new tale from acclaimed author Katie McGarry.

For new high school graduate Echo Emerson, a summer road trip out west with her boyfriend means getting away and forgetting what makes her so… different. It means seeing cool sights while selling her art at galleries along the way. And most of all, it means almost three months alone with Noah Hutchins, the hot, smart, soul-battered guy who’s never judged her. Echo and Noah share everything — except the one thing Echo’s just not ready for.

But when the source of Echo’s constant nightmares comes back into her life, she has to make some tough decisions about what she really wants — even as foster kid Noah’s search for his last remaining relatives forces them both to confront some serious truths about life, love, and themselves.

Now, with one week left before college orientation, jobs and real life, Echo must decide if Noah’s more than the bad-boy fling everyone warned her he’d be. And the last leg of an amazing road trip will turn… seriously epic.”

Gândurile mele:Trebuie să spun… m-așteptam la altceva… dar… tot am primit ceva extraordinar!! M-am îndrăgostit de Noah din primul volum și nici acum nu mi-am schimbat părerea despre el… Poate chiar l-am îndrăgit și mai mult. Echo… ei bine, e Echo! Nimic nou pe frontul de vest :p

“I want things to be simple…and for us to be okay…and…and to know that after all this, you still love me.”

Romanul ni-i înfățișează pe cei doi de-a lungul excursiei din vara dinainte de a începe facultatea. Sunt tineri, îndrăgostiți, cu chef de viață și iubire, abia recuperați după poveștile lor triste de viață, curajoși și totuși, atât de temători în privința relației lor. Mi s-a părut că întreaga poveste s-a învârtit în jurul ideii „Mă iubește sau am fost doar o fază pentru ea/el?!”, „Regretă sau nu?!”, „O/Îl voi pierde?!”, „Nu îl/o merit”… Da, știu, iubirea la vârsta aceea și, mai ales, cu poveștile lor de viață în spate, cu incertitudini și nesiguranță, fac din ce în ce mai plauzibile noile lor frământări sufletești… dar parcă, parcă, am dat peste ele mult prea des… mai des decât mi-aș fi dorit… iar uneori, temerile lor mă cuprindeau atât de mult și pe mine încât chiar credeam că finalul va fi unul trist… și nu doar o dată mi-a fost dat de-a lungul volumului să-i întâlnesc în situații care mă făceau și mai mult să cred ca inevitabilul sfârșit se apropia.

This is all we’ve done for days now—fight. We’re at odds with each other, and I hate it. I want us to go back to one week ago, two weeks ago, any time after graduation and before this—free from the world, free from arguing.

Bine că n-a fost așa! Ni s-a demonstrat, încă o dată, că putem întâlni iubirea adevărată și la vârste fragede.

“…is it enough to help us last beyond a few months of living in a bubble?”

Vara fusese minunată, dar cu cât se apropie de casă, cu atât problemele, întrebările și incertitudinea par a-i bântui din ce în ce mai des. Amândoi trebuie să-și înfrunte încă o dată trecutul. Echo își întâlnește mama la una dintre galeriile unde i se expune pentru prima dată tablourile, iar Noah merge să facă cunoștință cu familia din partea mamei de a cărei existență nu a știut cât timp aceasta era încă în viață. Ce demoni mai ies la suprafață, ce secrete mai descoperim?! Ce va alege Echo între artă și Noah?! Ce va alege Noah între Echo și frații săi?! Viitorul îi va găsi tot împreună?!

„Echo’s my solid, my base, my foundation. She has no idea that the single fear that keeps me up at night is knowing one day she’ll discover she doesn’t need me like I need her.”

Echo duce în continuare o luptă grea cu afișarea brațelor marcate de cicatrici, iar Noah constant încearcă să-i demonstreze că nu mai e băiatul problematic. Lupta fiecăruia întâlnește piedici sau repurtează mici victorii. Un pas înainte sau doi înapoi?!

“I love you.” So much that sometimes it hurts. Noah tilts his head down, and his nose skims against mine.
“You’re my whole world, Echo. Someday, when you’re ready, I’ll show you how much.”

Ne răsfățăm iar și cu prezența doamnei Collins, dacă aș avea-o prin zonă, mi-ar plăcea să-mi fie terapeută or smth, e genială!! Și dăm iar nas în nas cu prietenii lui Noah, Isaiah și Beth, dar de data aceasta, aceștia par a fi mai aproapiați de Echo decât de Noah, având în vedere greșelile pe care acesta din urmă, le face.

“..So why are you calling?”
“I fucked up with Echo.”
“When don’t you fuck up with Echo?”

Așa cum am spus de la început… m-am așteptat la altceva. Mi-a plăcut enorm și ce ne-a fost oferit, însă. Orice pentru a mă mai bucura un pic de cuplul meu preferat!

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Recenzie: „Breaking the Rules” (#1.5 Pushing the limits) – Katie McGarry

  1. Pingback: Recenzie: „Chasing Impossible” (#5 Pushing the limits) – Katie McGarry | navigand printre suflete

Lasă un răspuns

