Recenzie: „Lola și băiatul de treabă din vecini” – Stephanie Perkins

Bună dimineața, prieteni dragi!! Am avut o zi nasoală ieri și am citit cărți și mai nasoale decât cum mi-a fost ziua… Încep să dau kicks, să am așteptări din ce în ce mai mari după ce m-am îndrăgostit de felul cum scrie o scriitoare sau alta.

Până una alta, Lola n-a fost rea deloc, deși nu știu cum se face, dar ultimele romane au inclus numai „triunghiuri” amoroase sau mă rog, ea e cu el și un alt el tânjește la ea și posibil și ea la el. N-ați înțeles nimic, nu-i așa?! :)) Nu-i problemă, chiar și eu m-am pierdut.

Vă mai aduceți aminte de „Anna și sărutul franțuzesc”?! Dacă nu, dați un click aici și recitiți-le povestea. Pentru că în următoarea carte din serie, îi vom reîntâlni pe drăgălașii noștri Anna și St. Clair.

Lola-si-baiatul-de-treaba-din-vecini_EPICA

Descrierea romanului: „Lola Nolan nu crede în modă… crede în deghizări.

Cu cât mai scumpă costumaţia — mai strălucitoare, mai absurdă, mai neobişnuită — cu atât mai bine. Dar chiar dacă stilul Lolei este scandalos, ea e o fiică ascultătoare şi-o prietenă cu planuri mari de viitor. Totul e aproape perfect (inclusiv iubitul ei rocker sexy), până în clipa în care spaima vieţii ei devine realitate: gemenii Bell, Calliope şi Cricket, se întorc în cartier. Când Cricket — inventator talentat — păşeşte din umbra surorii lui gemene şi revine în viaţa Lolei, ea trebuie în sfârşit să facă pace cu sentimentele-i de o viaţă pentru vecinul de alături.”

Părerea mea: N-a fost rea cartea… N-a fost genul acela de roman pe care l-am citit în ultima perioadă și care îți sucea lumea cu fundul în sus, dar a fost o poveste frumoasă, relaxantă.

Lola este prinsă între două iubiri, cel căruia a vrut să i-o dăruiască cu mult timp în urmă și cel care îi este iubit în prezent, un rocker sexy și mai mare decât ea. Unul a avut sufletul său, unul îi are trupul. Unul este băiatul „de treabă”, celălalt este bad-boy-ul. Pe cine va alege la final?!

Mi-a plăcut foarte mult personajul Lolei, atât de excentrică, originală și curajoasă. Mi-a plăcut faptul că scriitoarea a ieșit din tiparul obișnuit al familiilor și i-a oferit Lolei ceva la fel de original ca și ea. Însă, romanul a avut puțină acțiune, puține atingeri și sentimente… cred că autoarea ar fi putut face o treabă mult mai bună cu povestea Lolei, a lui Max și a lui Cricket. Just sayin’…..

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

