Recenzie: „Chimie perfectă” (#1 Chimie Perfectă) – Simone Elkeles

Neatza oameni buni :X!! Mai e puțin până la Crăciun :X!! Iar eu vă întâmpin cu o nouă recenzie… hmmm… a unui roman mai puțin pe placul meu… Pentru că dacă între personaje a fost chimie perfectă, între mine și roman, mai puțină.

Am plecat la drum cu speranțe mari și m-am trezit poticnindu-mă… dar am mers până la sfârșit… și sper să mai am aceeași putere ca să termin și seria.

chimie pf

Seria Chimia Perfectă este formată din trei volume:”Chimie perfectă”, „Legile Atracției” și „Reacție în lanț”.

Descrierea romanului: „BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ

O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor.

La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.
Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?

Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă.
Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă.
Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume.
Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă…

O carte pentru băieţi răi şi fete cuminţi, pentru băieţi buni şi fete rele, o carte pentru băieţi şi fete, care a cucerit cititorii şi blogosfera!”

Gândurile mele: Cei de la Editura Leda au rezumat perfect subiectul romanului așa că nu voi mai adăuga decât câteva cuvinte personale.

E o poveste clișeică. Trebuie să recunoașteți. E la fel cu poveștile din filmele acelea cu majorete „Bring it” (pe care le-am văzut de zeci de ori, chiar și așa). El din partea rău famată a orașului, ea fata albă bogătașă. El făcea parte dintr-o bandă și era un dur cu o poveste tristă în spate. Ea era fata perfectă, cu iubitul perfect și bineînțeles majoreta perfectă, dar familia ei era departe de a fi perfectă. Amândoi afișau măști pe care și le-au putut dezvălui doar unul altuia. ;i bineînțeles că el sfârșește prin a deveni băiatul bun și o va căuta după ce-și va pune la punct toate lucrurile, iar ea îl așteaptă în tot acest timp. Mda…

“Brittany voia sa-mi daruiasca trupul ei, desi stia bine cine sunt si ce sunt pe cale sa fac. E o realitate greu de inghitit.
Ma astept s-o vad stanjenita, poate chiar furioasa pe mine. Dar ea se culcuseste la pieptul meu si ma imbratiseaza. Nu-mi face asta, imi vine sa-i spun. in schimb, o iau in brate si-o strang tare la piept.
-Te iubesc, o aud rostind atat de incet, incat nu sunt sigur ca astea nu-s decat gandurile ei
.”

Mi-a plăcut din cauza subiectului, dar în același timp, nu. Love-hate relationship. Se pare că am din ce în ce mai multe de acest gen în ultima perioadă.

Romanul este scris din perspectivele ambelor personaje principale. Subiectul, deși clișeic, cred că ar fi putut să fie pus în evidență mult mai frumos, să aibă dialoguri mai reușite și scene mai impresionante. Nu înțeleg de ce a avut atâta priză la public. Uite așa se traduc cărți mai puțin bune, dar bine-vândute, în loc să se traducă romanele care cu adevărat merită…

Iertați sinceritatea debordantă, dar două cărți mai puțin bune în aceeași zi e prea mult chiar și pentru mine :))

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

