Recenzie: „This Girl” (#3 Slammed) – Colleen Hoover

Suflete frumoase, bună dimineața!! Ne regăsim pentru ultima recenzie din seria Slammed… Chiar dacă am citit cărțile cu ceva timp în urmă, mi-a rămas o particică din suflet la ele, iar astăzi, când scriu ultima recenzie a seriei, resimt și mai mult durerea pierderii unor personaje precum Will și Lake și a unei iubiri ca a lor.

Dacă v-au scăpat recenziilor primelor volume, dați un click pe „Slammed” și „Point of Retreat”.

this girl

Despre roman: „Layken and Will’s love has managed to withstand the toughest of circumstances and the young lovers, now married, are beginning to feel safe and secure in their union. As much as Layken relishes their new life together, she finds herself wanting to know everything there is to know about her husband, even though Will makes it clear he prefers to keep the painful memories of the past where they belong. Still, he can’t resist his wife’s pleas and so he begins to untangle his side of the story, revealing for the first time his most intimate feelings and thoughts, retelling both the good and bad moments, and sharing a few shocking confessions of his own from the time when they first met.

In This Girl, Will tells the story of their complicated relationship from his point of view. Their future rests on how well they deal with the past in this final installment of the beloved Slammed series.”

Părerea mea: După cum se terminase Point of Retreat, cu greu m-am gândit ce-ar mai putea aduce nou Colleen Hoover astfel încât să ne capteze din nou atenția, dar uite că a reușit să mă surprindă și de data aceasta.

Tot Will este cel care conduce povestea, dar se face o paralelă între ceea ce se întâmplă în prezent și cum a fost trecutul. După ce ultimul volum s-a încheiat cu nunta dintre Will și Lake, este firesc să avem parte și de o lună de miere,nu?! Nu prea bogată și nici în nu știu ce locuri exotice, ci doar momente de singurătate și iubire deplină într-o cameră de hotel.

După o primă noapte frumoasă și specială de dragoste, ne trezim cu una bucată Lake fooooaaarrrtteee vorbăreață sau mai degrabă, curioasă. Vrea să știe tot, ce și cum și unde și de ce.

“I just want to know everything about you. I’ve already got your future, now I want to get to know your past.”

Trecutul e trecut și ar fi trebuie să fie lăsat acolo unde este. Adevărat, primim amintiri superbe despre care recitim cu drag, dar și lucruri despre care poate n-am fi dorit să aflăm vreodată. Sinceritatea dezarmantă a lui Will mă copleșește și-mi mai vine uneori să-i spun Mai taci, măi copile!! Pentru că vreau să respir. Pentru că lacrimile mi se îneacă și zâmbetele mă doboară. E o poveste, însă, un roman de dragoste ce deja și-a avut happy-end-ul așa că nimeni și nimic nu mai poate strica asta.

Romanul este structurat pe capitole scurte cu conversațiile lor din luna de miere și capitole mai lungi în care Will îi povestește lui Lake ce a simțit în unele momente, cum s-au întâmplat de fapt unele lucruri și ce a făcut și ea n-a știut.

Emoții, noi fluturași, câțiva nervișori, dar poate a fost necesar pentru a se cunoaște și mai bine, pentru ca Will să se descopere pe de-a-ntregul lui Lake. S-a pus foarte mare accent pe Will, probabil multitudinea de recenzii pozitive ale primului volum și-au spus cuvântul. Colleen Hoover a făcut pe placul multor fani, dezvăluindu-ne cu adevărat gândurile și sentimentele ce-l sfâșiau pe Will. Atunci când a cunoscut-o pe Lake. Atunci când a realizat că îi e elevă. Prima reacție când a dat piept în piept cu gelozia. Cum prietenii au încercat să-l facă să meargă mai departe. Discuțiile sale cu Julia, mama lui Lake. Și poezii slam. Poezii noi pe care nu le-am auzit în volumele anterioare. Multe întâmplări prin care, deși am trecut deja, tot mai sunt lucruri despre care nu știam, dar și altele noi de care habar n-aveam, nici noi, nici Lake. Multe se leagă acum și capătă alt sens. Nu am crezut că scriitoarea va putea reinventa totul într-o manieră atât de specială.

Iar Epilogul… Cross my heart… abia mai puteam respira… 3 ani de la nunta lor și o scrisoare de la Julia…

„Will,
Thank you for taking on the role of father to my little boy.
Thank you for loving my daughter as much as I love her.
But most of all, thank you in advance for being the best father I could ever hope for a grandchild of mine to have. Because I know without a doubt that you will be.
Congratulations,
Julia.”

Acum am realizat… Într-adevăr e finalul seriei… Un roman pentru care, dacă l-ai trăit și l-ai simțit așa cum am făcut-o eu, am acum lacrimi în ochi… Din nou și din nou, le-am retrăit povestea.

“I can’t remember feeling this way since… well, ever. It’s new. It’s scary. It’s exciting. It’s nerve-wracking. It’s calming. It’s every single emotion I’ve ever felt balled up into an intense urge to grab a hold of her and never let go.”

EmM

Sunt romane pe care le vei citi și reciti și nu te vei sătura deloc de ele. Seria Slammed va ocupa un astfel de loc în sufletul meu pentru totdeauna.

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Recenzie: „This Girl” (#3 Slammed) – Colleen Hoover

  1. marcoviciancageorgiana zice:

    Sper sa apară si la noi. Mi-au dat mie lacrimile citind recenzia! Inchipuie -ti cum ar fi citind cartea!

    Apreciază

  2. Pingback: Writers&their Books: Colleen Hoover | navigand printre suflete

Lasă un răspuns

