Recenzie: „Point of Retreat” (#2 Slammed) – Colleen Hoover

Bună dimineața, suflete frumoase!! După ce v-am amețit cu toate seriile începute, e timpul să le și terminăm,nu?! Slammed este primul de care mă voi ocupa pentru că este unul dintre romanele care chiar mi-au mers la suflet, fără niciun singur reproș autoarei sau poveștii.

point of retreat

Despre roman:
„Hardships and heartache brought them together… now it will tear them apart.
Layken and Will have proved their love can get them through anything; until someone from Will’s past re-emerges, leaving Layken questioning the very foundation on which their relationship was built. Will is forced to face the ultimate challenge…how to prove his love for a girl who refuses to stop ‘carving pumpkins.’”


Părerea mea: De fiecare dată, volumele ce-au prezentat variantele bărbătești ale poveștilor de iubire au ocupat un loc special în inima mea, mai ales dacă era vorba de un bad-boy sau de unul ce ascundea o viață mai puțin fericită și un trecut dureros. Point of Retreat nu face excepție.

However, în aceeași măsură, acest volum este ușor diferit. Faptul că avem perspectiva lui Will, asta nu înseamnă că luăm Slammed de la capăt. Nici pe departe. Continuăm povestea de unde Epilogul din Slammed ne-a lăsat.

Am plâns, am râs, am iubit, am suferit, am avut aceleași frământări sufletești și, de fiecare dată, m-am pus în locul lor. Iubesc scriitoarele care scriu cu atâta pasiune și dăruire încât te pierzi în poveste și uiți unde ești, ce faci și ce persoane ai în jur. Și rânjești cu gura până la urechi și lacrimi îți curg din colțul ochiului și nimic altceva nu mai contează.

Parcurgem alături de Will și Layken primii pași ai relației lor, suferim alături de ei pierderea singurului adult care le rămăsese (mama lui Lake), îi vedem pe Kel și Caulder crescând, îndrăgostindu-se chiar. Kiersten este cu adevărat o apariție năucitoare în roman și totodată, cea care mi-a adus cele mai multe zâmbete.

Mi-au plăcut foarte mult pregătirile făcute de mama lui Lake pentru viața de după ea. Cadourile, steluțele, sfaturile și scrisorile… Acestea sunt lucruri care cu adevărat emoționează și-ți sfâșie inima în două. Tineri devenind adulți responsabili mult prea devreme, care încă au nevoie de sfaturile părinților atunci când își croiesc propriul drum în viață. O promisiune făcută le împiedică relația să evolueze sau doar îi face să se cunoască mai bine, să se iubească mai mult?! Câte se pot întâmpla într-un an…

„Sometimes two people have to fall apart, to realize how much they need to fall back together.”

Eddie și Gavin sunt în continuare alături de cei doi, în timp ce propria lor poveste de iubire evoluează.

Avem momente frumoase, dar avem și un trecut care ne ajunge din urmă, ne urmărește și nu ne dă pace. O fostă iubită ce regretă cum a terminat relația amenință fericirea cuplului nostru. Vor depăși ei alte obstacole?! Mai au putere să le facă față?! Vom vedea…

Cu siguranță, Will trebuie să demonstreze mult în acest volum. Trebuie să arate ce-și dorește cu adevărat și cât de mult își dorește. Trebuie să lupte pentru doi și s-o facă pe Lake să aibă din nou încredere în el, în ei doi împreună. Will, câteodată, este prea bun pentru a fi adevărat. Tocmai de aceea probabil iubim romanele,nu?!Băieții visurilor noastre prind viață 🙂

Foste, accidente de mașină, responsabilități părintești, o nuntă, trecem de la dezastru la extaz cât ai bate din palme, iar dacă o ai și pe Kiersten alături garantat și cel mai trist lucru se transformă în voie bună și mai primești și niște sfaturi necerute, dar atât de folositoare.

„Butterflying” curses, „carving pumpkins” și „point of retreat” sunt frazele cheie pe care le regăsim de-a lungul romanului. Și n-am scăpat de poezia slam, avem parte de ea și aici într-o variantă mai funny, de la cei mici, dar și într-o nouă declarație de dragoste marca Will.

Dacă ai fost fan „Slammed”, vei iubi „Point of Retreat”. Sau o vei urî cu desăvârșire (așa cum am citit pe multe bloguri din afară).

Viața are un mod ciudat de a-ți arăta, uneori, că nu totul trebuie să se întâmple în ordinea cronologică bine stabilită.

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Recenzie: „Point of Retreat” (#2 Slammed) – Colleen Hoover

  1. Pingback: Writers&their Books: Colleen Hoover | navigand printre suflete

Lasă un răspuns

