Cele mai așteptate romane străine ale anului 2015

Hello again!!

Nu știu voi cum vă alegeți cărțile pe care le citiți, dar eu… de cele mai multe ori le ochesc în librării: Diverta, Cărturești, Humanitas și cam astea ar fi cele la care am acces facil la mine în oraș… apoi, vin librăriile online atunci când au promoții…

Citesc de toate, din toate genurile! Nu știu dacă m-am identificat vreodată cu un stil anume doar. Romane de capă și spadă, istorice, sf, de dragoste, erotice, de groază, polițiste, vampiri, vrăjitoare, vârcolaci sau zombi și chiar distopice. Am trecut prin toate și niciodată nu m-am putut opri la un singur gen. N-avea farmec să nu încerc ceva nou, un autor nou, o altfel de poveste.

Anyway, ce încercam să spun e că de curând am descoperit un site nou literaturapetocuri.ro, dar și un grup de facebook tare fain, de unde mi-am primit o nouă porție de recomandări în materia romanelor new adult, young adult, young fiction și din ce categorie or mai fi. 🙂 Așa că… un nou mod de a-mi hrăni setea de lectură. De data aceasta cu romane care se potrivesc ca o mănușă stilului pe care îl abordez și eu în scris.

Dar să nu-l uităm pe dragul Goodreads, descoperit la începutul anului, dar din păcate nu prea folosit până de curând când am devenit fanatică. În caz că nu știți ce este, haideți să vi-l rezum. Este un fel de catalog electronic al cărților, undeva la câteva milioane bune de cărți înscrise, cu recenzii, comentarii, liste de cărți, chiar și concursuri. Pe profilul propriu vă faceți liste cu cărțile citite, ce vreți să citiți sau ce cărți citiți în acest moment. Este un site foarte fain pentru cei ce citesc foarte mult și puteți naviga pe el și de pe telefon foarte ușor. De asemenea, pe baza a ceea ce ai citit tu, recenzat, poți primi niște recomandări. So, o altă sursă de descoperti romane noi. Iar de aici, dacă nu sunt mulțumită suficient de comentarii, arunci un ochi și pe câteva din blogurile din America pe care le citesc, sunt acolo vreo câteva fete pe care pur și simplu, le ador. Dar despre ele, altădată.

Am dat zilele acestea peste o listă pe Goodreads despre cele mai așteptate cărți ale anului 2015. Sunt pe acolo o mulțime, lumea s-a mai lăsat dusă de val și a adăugat și cărți care au apărut de curând, dar nu-i problemă, facem selecție. Sunt o mulțime de autori de care încă n-am auzit sau dacă am făcut-o, încă n-am citit nimic despre ei așa că sigur anul ce vine o să am o listă impresionantă de noutăți. Până atunci, haideți să vă spun cărțile pe care le aștept eu cu nerăbdare!!

Sunt câteva romane noi promise de Colleen Hoover, care se strecoară ușurel în topul sciitoarelor contemporane care-mi plac foarte mult. Abia aștept „Confess”(martie 2015), „Never never” (ianuarie 2015) și „November nine”(9 noiembrie 2015).

confessnever never

„Never never” este probabil în top și este și cea care apare cel mai repede.
„Best friends since they could walk. In love by the age of fourteen. Dating for over four years.
She’ll do everything she can to never forget.
He’ll do everything he can to never remember.
Too bad it’s not up to them.”

Nici descrierea de la „November nine” nu se lasă mai prejos:
„This is a love story between a guy (me) and a girl (Fallon).
I think.
Can it even be considered a love story if it doesn’t end with love?
Mysteries end when the mystery is solved.
Biographies end when the life story has been told.
Love stories should end with love, right?
Maybe I’m wrong, then. Maybe this isn’t a love story. If you ask me…I’d say this might even be considered a tragedy.
Whatever it is—however it ends—I promised I would tell it. So without further ado.
Once upon a time…I met a girl.
THE girl.”

Jamie McGuire rings a bell?! Yup! Fericirea începe azi și Fericirea mea ești tu. V-am scris pe site și despre A beautiful Wedding și mai era Beautiful Oblivion, ultimul fiind cel care deschide seria The Maddox Brothers. Frații ăștia chiar sunt ceva de groază,nu?! :)) Ei bine, la sfârșitul lui ianuarie avem parte și de „Beautiful Redemption”, un alt roman despre un alt frate Maddox. Ne învârtim în lumea FBI-ului și asistăm și la reînnoirea legămintelor de căsătorie dintre Travis și Abby!! Soooo excited,right?!

Tot ianuarie ne aduce și volumul trei al seriei „Fall Away” de Penelope Douglas. Este un volum pe care îl aștept cu sufletul la gură!! În curând voi face recenziile și volumelor citite deja, poate poate vă vor convinge și pe voi! Aprilie 2015 aduce un alt titlu seriei, Aflame, muuuuult mai așteptat de fanii cuplului Jared și Tate!!

falling away

Avem parte de atâtea cărți cu titlul „fall” că tare ușor mi-e să mă pierd printre ele. Seria „Wait for you” a lui J. Lynn vă spune ceva?! Dacă nu, tot curând, vă voi spune eu 🙂 La sfârșitul lui martie 2015 va apare și al patrulea volum al seriei, „Fall with Me”. Veți avea tot timpul din lume să citiți până atunci primele volume, dacă le-ați ratat. Iunie 2015 aduce un volum 4.5 (așa cum le tot marchează americanii), „Dream of You”. Tot cândva în 2015 va apărea și „Forever with Me”, a cincea carte din serie despre care nu am prea multe informații, din păcate.

fall with medream of you

Autoarea mea mult-iubită, Jasinda Wilder vine la începutul anului cu un nou volum al seriei Falling Into. E de departe cel mai așteptat roman al anului pentru mine!!

„My name is Benjamin Dorsey. You know my mom and dad’s story. You know Kylie’s parents’ story. You even know Kylie’s story.
You don’t know mine, yet.
You don’t know what a broken heart is until you’ve loved someone your whole life, only to have her slip through your fingers because you waited too long. That’s heartbreak. That’s regret. And how do you live with that? How do you go through the motions when she’s there as a reminder of what you lost, of what you could have had but were too damn chicken to go after? I couldn’t. So I left.
That’s right, I ran away. I found myself across the continent, playing minor league football. I mean, at least I still had football, right?
Nope. That got taken away from me too. A career-ending injury left me down-and-out, scraping the bottom of the barrel, hating myself and hating life. And then I met Cheyenne Leveaux, my physical therapist, who became my one and only friend, the one bright light in the darkness of my messed up life.
But of course nothing is ever simple, or easy.
Tragedy struck, and the rug was swept out from under me yet again, and this time the guilt, the doubt, the secrets, and the old heartbreak may threaten my one chance at true happiness, my one shot at my own happily ever after.”

falling a jw

Când o să mai fiu în pană de noi titluri de romane sau serii o să arunc un ochi pe acolo să văd ce mai descopăr. Deocamdată lista pe care o am deja făcută mi-e suficientă pentru câteva luni 😀

Lista completă o găsiți aici dacă vreți să vă aruncați un ochi pe ea.

EmM

Acest articol a fost publicat în Books' NEWS și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cele mai așteptate romane străine ale anului 2015

  1. geo999 zice:

    cartile despre care vorbesti din pacate nu sunt toate traduse in romana 😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

