Recenzie: „Fericirea începe azi ” (#1 Beautiful) – Jamie McGuire

Bună dimineața, suflete frumoase!! O zi minunată să aveți în fața voastră cu gândul la weekend, mai ales…

Vă spuneam că am multe, multe recenzii de făcut și încerc să țin pasul cu ele, dar parcă pe zi ce trece mi-e din ce în ce mai greu, mai ales că între timp nu pot efectiv să mă las de citit :)) așa că o să le mai intercalez printre romanele citite zilele/săptămânile trecute pentru a vă putea transmite părerile „la cald” 🙂

fer

Rătăceam ieri pe un site care-mi place tare mult faramiere.ro și am dat peste o recenzie foartă faină a romanului „Fericirea începe azi”… Un alt roman necunoscut, o altă scriitoare la fel de necunoscută… Am citit recenzia pe sărite pentru că n-am vrut să descopăr prea multe informații, mi s-a părut interesantă la prima vedere așa că m-am pus pe căutat cărticelele pentru că așa cum aflasem deja, erau 2… traduse în română… „Fericirea începe azi”, „Fericirea mea ești tu”, dar și „A beautiful Wedding” și „Beautiful Oblivion” încă netraduse… Ultimul volum nu mai urmărește poveste lui Abby și Travis, ci a altui frate Maddox, iar din câte am citit pe site-ul scriitoarei, pregătește un alt volum despre familia Maddox.

Dar cum până atunci… e calea lungă… mai bine să ne concentrăm pe ce avem deja 🙂

Jamie McGuire s-a născut la Tulsa, Oklahoma. A fost crescută de mama ei în Blackwell, unde a absolvit liceul în 1997. A urmat Northern Oklahoma College, University of Central Oklahoma şi Autry Technology Center, pe care l-a absolvit cu o diplomă în radiografie. Jamie locuieşte la Enid, Oklahoma, cu soţul său şi cei trei copii ai lor. Debutul ei literar l-a reprezentat Providence, o trilogie pentru tineret care îmbină tema dragostei cu fenomenele paranormale. Ca şi trilogia Fifty Shades a lui E L James, Fericirea începe azi a devenit un fenomen al pieţei de carte, înregistrând vânzări fabuloase, deşi initial romanul a fost publicat doar pe internet.

Descriere: „Iubirea adevărată scoate la iveală tot ce este mai bun în tine…

Abby Abernathy s-a hotărât să devină altcineva. Acum e o fată bună, nu bea şi nu vorbeşte urât, are haine cuminti în şifonier. Crede că s-a distanţat suficient de lucrurile întunecate din trecutul ei, dar când ajunge la colegiu împreună cu prietena sa cea mai bună, dorinţa de un nou început este supusă provocărilor.
Travis Maddox, şiret, isteţ şi acoperit cu tatuaje, reprezintă tot ceea ce Abby vrea – şi trebuie – să evite. Travis îşi petrece nopţile câştigând bani din lupte, iar ziua e seducătorul numărul unu al campusului. Intrigat de rezistenţa lui Abby la farmecele sale, Travis o face să intre în viaţa lui printr-un pariu.”

„Povestea relaţiei dintre Abby Abernathy şi Travis Maddox constituie o excelentă radiografie a adolescenţei, cu toate frământările, visurile şi frumuseţea ei.” – Reading, Eating & Dreaming

„Vă garantez că veţi fi atât de captivaţi de această carte, încât veţi lasa orice altă activitate deoparte!” – BookWhisperer Reviews

„Am făcut o adevărată pasiune pentru personajele acestui roman.”
– The Daily Quirk

„ …Noul meu romance preferat, cu o doză subtilă de erotism rafinat.” – Nightly Reading Review

Părerea mea:
Hmmm… cu siguranță e challenging să vă împărtășesc părerea mea despre acest roman. Mi-a plăcut povestea celor doi, dar nu știu… cât am citit cartea, m-am simțit ca și cum aș fi alergat la maraton… Nu știu să vă explic bine sentimentul, nici nu știu exact de ce am avut sentimentul acesta tot timpul. Dialoguri multe, enorm de multe, capitole începute în pripă, direct cu acțiunea, direct în conversație, fără să știi exact cât timp a trecut și cum de-a ajuns dintr-un loc în celălalt, fără prea multe descrieri de locuri sau sentimente. Afli tot ce-ți trebuie, nicio informație în plus sau în minus din dialogurile personajelor, (care nu-s puține deloc, țin să vă spun), iar uneori te pierzi în replici nemaiștiind cine cui s-a adresat. Eh… dar asta sunt doar eu.

Abby a plecat din Kansas, mergând la facultate, încercând să lase trecutul în urmă, în special pe părinții săi. Autoarea s-a învârtit mult în jurul acestui subiect, dar adevăratele motive ale acestei „fugi” de acasă le-am descoperit destul de târziu, iar de fiecare dată erau fragmențele fragmențele. În noul mediu, având-o alături pe prietena ei cea mai bună din copilărie, America, Abby a încercat să fie cât mai invizibilă, să nu fie pusă niciodată în centrul atenției. Lucru ce i-a ieșit de minune până a dat nas în nas cu vărul iubitului Americii, Travis. Btw, cool name, right?! America 🙂

Travis, tipologia perfectă a „bad boy”-ului, lupta nopțile pentru bani, în timpul zilei era Casanova, toate fetele fiind topite după el, unele vrând doar să se bucure de farmecele lui, altele dorind să reușească să-l schimbe pentru a avea o relație adevărată cu el, toate sfârșind însă prin a fi alungate din apartamentul lui imediat ce partida de sex se termina. Surpriză, însă, sub toate aceste aparențe, tatuaje și furia inexiplicabilă pe care o afișa în marea majoritate a timpului, era un student de nota 10, ce dorea să se specializeze în Drept Penal.

Ce se întâmplă când Travis primește în sfârșit primul refuz total?! Ajunge să se mulțumească doar cu o prietenie?! Și oare 30 de nopți dormite împreuna le vor schimba viața?!

Sau oare Abby îl va alege pe Parker, tipul bun, perfect, cu o situație financiară bună, care se pregătea pentru a deveni doctor?!

Hmm… atunci când ești pusă în situația de a alege între un bad boy ce reprezintă tot trecutul tău pe care ai încercat din răsputeri să-l lași în urmă și între cel ce pare a fi perfect pentru a-ți aduce liniștea pe toate planurile, ce vei alege?! Vei alege la fel ca Abby?!

America și iubitul ei, Shepley, deși personaje secundare, sunt destul de prezente în paginile romanului și mi-au plăcut foarte mult ca și cuplu.

Avem parte de lupte sângeroase, alcool, pariuri, de partide de poker și Las Vegas, de o „mică” întâlnire cu mafia, dar surpriză… și o nuntă. 🙂

Sunt atât de multe întâmplările prin care trec Abby și Travis, atât de multe întorsături de situație încât uneori te întrebi ei când mai au timp să respire.

Mi-a plăcut, în schimb, că de data aceasta fata pare că ascunde chiar mai multe secrete decât băiatul, că în spatele figurii de fată inocentă se ascund secrete și o personalitate contrastantă total cu ceea ce afișa, iar în spatele figurii de băiat puternic, rebel și cuceritor, se ascunde un adevărat nătăfleț îndrăgostit. Totuși, Travis are de multe ori un comportament mult prea posesiv și obsesiv, reușind să mă scoată până și pe mine din sărite. E greu atunci când te îndrăgostești cu adevărat pentru prima dată, treci prin tot felul de stări așa că, parțial, l-am înțeles și l-am iertat.

Abby este vindecarea lui Travis, iar el este excepția ei. Oare povestea va avea un happy-end?!

ferr

Nu este un roman care să te zdruncine până în străfundurile sufletului sau, cel puțin pentru mine, n-a făcut-o, dar este o poveste de dragoste, peste care putem da oricând în viața reală.

Romanul este scris din perspectiva lui Abby, iar „Fericirea mea ești tu” este din perspectiva lui Travis. Cel din urmă se anunță a fi mult mai interesant și mai pe placul meu, cu mai multă descriere a gândurilor personajului, mai analizate și mai provocatoare. E întotdeauna mai interesant să afli ce se află în mintea unui băiat, mai ales pentru noi, fetele. :))

Btw, porecla lui Abby, „pigeon”/”pidge”… în sfârșit, am aflat de unde vine :)) M-a sâcâit mult aspectul ăsta în primul volum, iar acum, Travis, tocmai mi-a explicat asta!! Nice!! D’asta îmi plac mie romanele scrise din ambele perspective ale personajelor principale!

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Recenzie: „Fericirea începe azi ” (#1 Beautiful) – Jamie McGuire

  1. Pingback: Recenzie: “Fericirea mea ești tu” (#2 Beautiful) – Jamie McGuire | navigand printre suflete

  2. Pingback: Recenzie: “A Beautiful Wedding” (#2.5 Beautiful) – Jamie McGuire | navigand printre suflete

  3. Pingback: Cât și Ce am citit în 2015?! Cele mai iubite Romane ale Anului! | Navigand printre Suflete

  4. Pingback: 12 povești de dragoste pe care TREBUIE să le citești înainte de a fi ecranizate | Navigand printre Suflete

Lasă un răspuns

