Clipe de poveste – 2 –

Cobora scările încet, numărând treptele… Două etaje îi despărţeau de atâta timp şi lui, niciodată nu-i trecuse prin minte că acolo stătea fata visurilor lui… Poate că era prea mult spus deocamdată, dar de când o descoperise, numai cuvintele acestea îi răsunau obsedant prin toate ungherele trupului.

„Una…două…douăzeci şi trei…patruzeci şi două…”

Numărătoarea se opri aici pentru că pe ultima treaptă se aşeză el. Nu-i venea să intre în casă, ştia că magia momentului trăit se va spulbera.

„De ce a fugit? A fost atât de…special…sărutul nostru…”

Şi dintr-o dată, simţise cu adevărat victoria. Câştigase pariul!! O făcuse pe inabordabila lui vecină să-i cedeze.

„Asta merită sărbătorită! Dar cum să-i dovedesc lui Vali că am sărutat-o?! Oricum, trebuie să mă creadă pe cuvânt, ce naibii?! Doar suntem prieteni de atâţia ani!”

Şi totuşi… nu putea nega ce a simţit… De câteva săptămâni încerca să o „agaţe”, dar se lăsase cam greu tipa. Nu vroia decât să câştige pariul pus într-o seară cu prietenii. Ştia că va fi o adevărată provocare, dar nu ştia si că o dată cu victoria, va suferi şi o pierdere… inima lui…

„Nu pot să neg. Şi nici nu voi încerca s-o fac. Fie ce-o fi acum. Pariul a fost pariu şi l-am câştigat, dar a fost de parcă timpul a stat în loc pentru noi… am uitat de toţi şi de toate… A fost… Doaamneee… Oare voi putea vreodată să descriu în cuvinte ce-am simţit?! Sper doar că şi ea a simţit la fel pentru că acum ştiu că voi fi şi mai insistent. Nu contează că e cu ăla. Nu se spune degeaba că în dragoste şi în război este permis orice. Poate ca nu e iubire ce am simţit, dar a fost magie… Mă simt ca un adolescent idiot după primul sărut! Pffff…si mie nu-mi sta în fire aşa ceva.. E clar! S-a întâmplat ceva!!”

Stătea acum în faţa uşii, în picioare, învârtindu-se printr-o mulţime de gânduri si sentimente contradictorii, când uşa se deschise. Fratele lui.

-Hai bă, ce dracu’ făceai, mai stăteai mult? Pe unde ai umblat? M-am trezit la nouă şi tu pauză. Şi dă-i şi aşteaptă şi dă-i şi aşteaptă şi tu tot nu veneai. Şi telu’ l-ai lăsat acasă. Ce-ai făcut? Şi nu-mi turna acum că ai fost după ţigări sau alte cele că am văzut că sunt de toate în casă!!

-Hopa, mă, am venit! Vezi că nu eşti mama, iar eu nu mai am cinci ani ca să-ţi dau socoteală pentru ce fac!

-Cineva s-a trezit cu faţa la cearșaf azi!! şi pufni în râs.

A fost exact cum s-a gândit, s-a dus toată magia şi nicidecum n-avea chef acum să suporte cicălelile lui Cosmin. Avea lucruri mai importante la care să se gândească. Ca de exemplu, care va fi următorul pas.

„Au fost doar câteva secunde, dar ştiu sigur că buzele ei erau cele ce-mi mângâiau gura şi pot să jur că i-am simţit trupul înfiorându-se. Ce n-aş da să dau timpul înapoi şi s-o mai ţin încă o dată în braţe, dar a fugit… De ce? Nu ştiu. Trebuie să aflu. Nu mai pot da înapoi acum şi de data asta nu mai e nici un pariu! Dă-l naibii!! Eu vreau să descopăr ce am simţit, ce a fost sentimentul acela atât de straniu şi de ce a fugit.” îşi reluă în felul acesta şirul gândurilor, fără să mai audă nimic din ce turuia Cosmin în urma lui.

Se trânti pe pat şi apucă telefonul. Începu un mesaj, dar curând a renunţat să-l trimită, nu ştia exact ce să-i spună. Deja acum nu putea să mai recurgă la vrăjeli ieftine ca până atunci, îi era prea greu şi să se gândească la unele texte pe care le folosise cu alte fete. Trebuia să schimbe metoda pentru că pe măsură ce rememora ce se întâmplase îşi dădea seama că fata aia merita mai mult de atât. Trebuia să dea totul din el.

„Va fi greu la început. Foarte greu. Trebuie întâi să am încredere în ea. Apoi ea în mine. Şi apoi, gata! Vom fi împreună!”

Uşor de zis, greu de făcut. Iar Alex habar n-avea in momentele alea cât de greu îi va fi. Timpul trecu in zbor şi nu se mai ridică…adormi legănat de vise frumoase…

EmM

Pentru prima parte a poveştii, https://navigandprintresuflete.wordpress.com/2014/11/07/clipe-de-poveste-1/

Acest articol a fost publicat în Clipe de poveste și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

