M-ai ars cu zâmbetul ochilor tăi

Prea multe zile de când mă gândesc la privirea ta… mult prea multe… Am prea multe sentimente adunate în suflet şi prea puţine cuvinte pentru a le exprima…

Mi-au inundat sufletul, mi-au amestecat simţurile, m-au chinuit zi şi noapte… ochii tăi m-au făcut să uit de mine, de el, de toată lumea…

Am în minte doar privirea ta şi chiar de încerc, nu pot aşterne nicio literă… Mă holbez la o foaie albă şi nu pot vedea decât zâmbetul ochilor tăi… De ştii sau nu, tu poţi zâmbi cu privirea… de-a fost închipuire sau nu… de-a fost vis sau realitate, lasă-mi amintirea şi nu mi-o fura…

Ştiu că nu vei mai sta… ştiu că nu te pot opri… ştiu că drumurile ni se vor despărţi… dar, te rog, nu face nimic pentru a-mi şterge această iluzie…

Mai caută-mi privirea o dată… mai zâmbeşte-mi o dată… şi voi şti că n-a fost doar în mintea mea… Lasă-mi un vis frumos.

Da… compun un roman întreg gândindu-mă la privirea ta… Da… sunt enervantă… Şi da, sunt obsedată… Oriunde merg, orice aş face, nu văd decât privirea ta… acea privire… Mi-ai marcat sufletul, mi l-ai ars cu zâmbetul tău…

Şi chiar compun un roman…

EmM

Acest articol a fost publicat în Ganduri la ceas de seara și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la M-ai ars cu zâmbetul ochilor tăi

  1. Crisego zice:

    Fiecare dintre noi are cate o privire care il/o urmareste, vesnic! 🙂

    Apreciază

  2. mikke12 zice:

    Nice words nice blog

    Apreciază

Lasă un răspuns

