Some roads are meant to meet…

and others don’t.

DSCF1910

Întreaga zi doar aceste cuvinte mi-au răsunat în minte… Nu ştiu de ce… Poate melancolia drumului spre draga mea facultate, certitudinea că am încheiat un ciclu din viaţă… poate, de data asta, am simţit cu adevărat maturizarea, trecerea anilor…

Aveam planuri… nenumărate… le mai am şi acum… dar circumstanţele s-au schimbat, visele sunt mai îndrăzneţe, persoanele ce mă înconjoară nu mai sunt aceleaşi.

Cândva, am spus cuiva: “dacă ne e scris să fim împreună, vom fi”… Altădată, cineva mi-a spus: “vom discuta faţă în faţă când ne vom întâlni”… De fiecare dată, fiecare a ştiut că ne spunem doar… vorbe… că lăsăm portiţe deschise doar din teama de a nu avea unde să ne întoarcem dacă nu vom găsi ceea ce căutăm…

Iar atunci când unele drumuri, pur şi simplu, nu sunt menite să se intersecteze, ce faci?! Sper că nu-ţi plângi de milă sau nu cauţi dinadins să faci imposibilul… Două drumuri paralele nu se vor întâlni niciodată. Asta e o lege bine cunoscută a matematicii, o ştim cu toţii.

Vei trece de multe ori prin acelaşi loc prin care cândva treceaţi împreună… veţi trece poate la distanţă de cinci minute unul de altul… sau la zece metri unul pe lângă celălalt… un sentiment ciudat îţi va da fiori… În inocenţa ta, vei crede că e doar melancolie… dar, de fapt, fără să-l vezi, l-ai simţit… pentru că, uneori, sufletele poartă mai mulţi paşi în amintire decât am putea noi, vreodată. Pentru noi, anii au trecut, iar unele drumuri nu sunt făcute să se întâlnească.

EmM

Acest articol a fost publicat în Ganduri la ceas de seara și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Some roads are meant to meet…

  1. Camelia zice:

    Unele drumuri nu sunt făcute să se întâlnească pentru că sunt în acelaşi timp, dar în durate paralele. Dar să nu uiţi vreodată că dacă unui lucru îi e menit să se „întâmple”, se va întâmpla. Pentru că nimic nu e întâmplător.

    Apreciază

Lasă un răspuns

