Cuvinte cu … piper :)

diana-cu-vanilie-the-book_1_fullsizeCa de obicei, în ultima perioadă… Scriu titlul, îl las trei zile în aşteptare, iar inspiraţia mi-o pierd pe undeva pe drumul dintre… atunci şi… acum.
Am vrut, am promis că voi scrie mai des… doar că în ultima perioadă, n-am mai simţit nevoia să scriu… n-aveam despre ce sau tocmai, aveam, dar nu vroiam ca scrisul să-mi dezvăluie lucruri pe care încă nu sunt pregătită să le recunosc…
Am preferat să citesc în ultima perioadă… Am pe noptieră “O sută de nume” a Ceceliei Ahern… dar cu sufletul încă mă plimb printre cupcakes-urile dulci sau piperate, uneori, ale “Dianei cu vanilie”.

Poate unii dintre voi o ştiţi… unii poate, nu… Nici eu nu auzisem de ea până în ziua morţii ei… că deh, parcă în ţara asta, numai aşa poţi căpăta puţină recunoaştere şi cunoaştere… De curând, rătăcind printre rafturile cu cărţi dintr-un hipermarket, am dat peste cărticică… Bineînţeles că nu m-am putut abţine să n-o răsfoiesc… nu mi-a luat mult până când efectiv, am vrut să mă aşez în fund şi s-o devorez, acolo, pe loc… Dar n-am făcut-o atunci, ci mai târziu, acasă.
Cartea reuneşte toate postările Dianei Sorescu de pe blogul personal… Îmi pare rău că n-am descoperit-o pe vremea când trăia, când efectiv scria pe blog pentru că tare mult mi-ar fi plăcut să-i zic: “Dar bine le zici, soro!!!”. A scris pentru ea, a scris pentru mine, a scris pentru tine, Ionel, Vasilica sau Maria. Diana a scris pentru noi toţi şi toate, a scris despre tot ce-a putut şi vrut, despre tot ce a întâlnit în cale în ziua respectivă şi cel mai mult îmi place că a scris, domle, pe limbajul nostru, al tuturor!! Aşa că dacă îi vedeţi cartea pe vreun raft, luaţi-o, garantat o veţi iubi!!

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

