Mie… ce mi-a rămas…?!


Ce mi-a rămas?!
Mie…?!
Un suflet îndoit de prea multe furtuni… vijelii de amăgiri şi soare mincinos ce mi-aduce doar o altă amintire în fiecare zi…
O inimă ciobită ce şi-a aruncat, rând pe rând, bucăţele din ea, pe oriunde a trecut…
Şi un creier ce a încetat să gândească pentru mine…
Amintiri…
Dulci sau amare… vii şi puternice… sau moarte şi vagi…
Moartea amintirilor am impus-o eu… Ştiu… o nouă modă în lumea inimilor zdrobite… vise rătăcite pe calea vieţii şi frunze tomnatice ce le-au acoperit, încet-încet, pentru a putea merge mai uşor spre un viitor indecis…

Iubiri de-o vară… de-o toamnă… sau de-o iarnă… toate ajung în final doar iubiri false, vise neîmplinite ce aduc doar amintiri peste ani…
Zâmbete triste… priviri lungi… gânduri ce zboară mult prea departe… vor fi de neajuns pentru toată viaţa…
Am iubit… privind… zâmbind… mângâind… alinând… răsfăţând… sărutând… îmbrăţişând… dar de fiecare dată… AM PLECAT…
Eu… şi tot mie mi-am ciobit inima…
Gânduri aşternute pe o foaie de hârtie… simple cioburi dintr-o inimă spartă…
Prea mult suflet pierdut pe o hartă fără sfârşit… simple urme peste ani… sau poate nici măcar atât…
Am iubit neînţeles tot felul de ciudaţi sau ciudăţenii… dar de fiecare dată mi-am lăsat o bucată de suflet… clipe nemuritoare pentru mine sau ceva uitat de alţii…
Dar eu când m-am pierdut pe drum?! Oare când mi-am schimbat veşmântul precum şarpele din simpla dorinţă de a creşte? Copilărie… vise uitate în mica mea lume…
Copilărie – prima iubire… şi inimă frântă… suspine şi lacrimi ce azi nu-mi luminează chipul… doar colţuri de zâmbete triste… Amintiri ce mă vor sfâşia toată viaţa şi mă vor trimite într-un colţ al ferestrei, privind în depărtare prin perdeaua ce mi-a îngrădit zborul…
Ceva ce poate şi tu ai trăit… Acea experienţă ce te marchează pentru totdeauna, amintindu-ţi iar şi iar că pentru puţin timp, ai fost centrul lumii lui… pentru puţin timp, dar în acelaşi timp, pentru eternitate…
Când l-ai privit atunci în ochi, ai realizat că el va fi singurul… dar n-ai ştiut că îi vor urma mulţi alţii… şi că niciunul nu va mai fi ca el… PRIMA IUBIRE… sau prima amăgire?!
Oare cât timp amintirile vor dăinui?! Oare cât timp voi mai fi prinsă în colivia amintirilor?! Vreau cheia… vreau să pot zbura… deşi pe el îl voi păstra mereu într-un colţ al trupului meu… acolo unde îşi are locul pentru vecie… primul ciob al inimii mele… lipit cu grijă astfel încât să nu rămână decât urmele frumoasei poveşti ce ne-a înconjurat cândva…
Un vis atunci… un coşmar acum… un gând rătăcit într-o după-amiază ploioasă… o şuviţă rebelă de păr ce numai el ştia să ţi-o aranjeze după ureche… o ciocolată dulce… şi o alună sărată… o floare furată de prin vecini… un cer senin şi unul înnorat… un soare trist şi unul vesel… o lună sau o nelună… o iubire sau o amintire…
Gânduri străpunse de spinii prea-iubiţilor trandafiri albi… pătaţi acum de-un sânge curgând de niciunde…
Reîntâlniri cu priviri plecate… fremătări de mâini ce doresc să se atingă iar… rămăşiţe din inimă ce doresc să se unească… Imposibil… au trecut ani peste noi… am îmbătrânit… dacă nu la sensul propriu, atunci sigur sufleteşte…
Zâmbete triste… m-am săturat de ele, dar totdeauna îmi vor însoţi paşii pentru că amintirile le porţi mereu cu tine… Trăieşte prezentul şi priveşte spre viitor, dar trecutul va fi mereu acolo unde l-ai lăsat… De câte ori vei vrea să-ţi aminteşti, opreşte-te un pic şi şterge de praf cufărul plin cu vechituri… acolo vei găsi TOTUL.

EmM

Acest articol a fost publicat în Ganduri la ceas de seara și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

