Orice si nimic…

IMG00291
Îţi trimit un gând…un gând din trecut ce ascunde o iubire de mult uitată…îngropată în sufletele noastre…
Îţi trimit un vis neîmplinit…un vis ce nu a avut aripi să zboare şi a rămas undeva, în prăpastia inimii mele…
Îţi trimit un zâmbet…un zâmbet ce a uitat să mai zâmbească de când tu ai plecat…
Îţi trimit o privire…o privire ce a uitat ce înseamnă soarele şi lumina zilei…o privire care a trăit numai în noapte…
Îţi trimit o inimă…o inimă ce a uitat să mai bată…
Îţi trimit un suflet…un suflet ce moare puţin câte puţin în fiecare zi…
Am vrut să-ţi trimit iubirea mea, dar mi-am dat seama că n-a mai rămas nimic din ea…nici măcar o ultimă floare ofilită de trecerea timpului…

Emm

Acest articol a fost publicat în Ganduri la ceas de seara și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

